حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۷ الجی جی ۵ در کره جنوبی ارایه شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی، حتما بخوانید

در حالی که دیگر شرکت های تولیدکننده دستگاه های اندوریدی در حال فراهم کردن مقدمات عرضه آپدیت اندروید ۷ آزمایشی برای پرچمداران خود هستند، الجی خیلی مقتدرانه در حال ارایه نسخه نهایی و رسمی آپدیت اندروید ۷ برای پرچمدار خود یعنی الجی جی ۵ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این به روزرسانی امروز در بازار خانگی الجی یعنی کره جنوبی عرضه شده است و هفته آتی برای بازار امریکای شمالی در دسترس خواهد بود. زمان عرضه دیگر بازارها هنوز مشخص نیست اما مسلما فاصله چندانی با دریافت این به روزرسانی نداریم.

از قابلیت هایی که پس از آپدیت اندروید ۷ در الجی جی ۵ خواهید دید حداقل می توان به امکانات جدید پیش فرض اندروید ۷ اشاره کرد. برخی از این امکانات شامل به پروسه روزرسانی به شکلی نامحسوس یا همان seamless Update اشاره کرد. در این حالت دستگاه شما به روزرسانی را دانلود و در پس زمینه اعمال می کند تا پس از شروع مجدد دستگاه شما این به روزرسانی کاملا انجام شود و شما بدون اینکه بفهمید، به روز شده باشید! حالت مدیریت مصرف انرژی Doze پیشرفته در کنار قابلیت چند پنجره همزمان و البته دکمه Clear All در منوی برنامه های اخیر که خیلی منتظر آن بودیم از دیگر قابلیت های ارایه شده هستند.

lg-g5-review-133

الجی عنوان می کند که این شرکت می داند مصرف کننده های این شرکت علاقه به استفاده از به روزترین نسخه سیستم عامل را دارند و این شرکت نیز سعی دارد تا در اسرع وقت این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. جالب است بدانید که پس از ارایه الجی وی ۲۰ (LG V20) به عنوان اولین موبایل مجهز به اندروید ۷ (حتی پیش از پیکسل های گوگل) حال الجی جی ۵ اولین موبایل به روزشده به اندروید ۷ خواهد بود!

اگر الجی جی ۵ دارید در این روزها حتما به روزرسانی را چک کنید و اگر موجود شد، به ما و دوستان ترنجی خود اطلاع بدهید. نظر شما درباره عملکرد الجی برای به روز بودن در نسخه سیستم عامل پرچمدارهای آن، آن هم سریع تر از همه رقبای اندرویدی خود چیست؟ این فاکتور چقدر برای شما اهمیت دارد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-G5-receives-Android-7.0-in-Korea-update-weeks-away-from-hitting-units-in-the-Americas_id87518″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sadegh462487

ال جی آپدیت ها رو واسه پرچمدار اون سالش فقط زووتر از سایر شرکت ها میده. بعدش خیلی یاد گوشی های پرچمدار قدیم ترش نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)