حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ گلکسی ای ۸ ۲۰۱۶ (Galaxy A8 2016)

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، سامسونگ

خانواده گلکسی ای ریتم خاصی در ارایه دارند. برای مثال ابتدا اعضای ۳ گانه ای ۳، ای ۵ و ای ۷ ارایه می شوند و سپس مدل بزرگتر و قوی تر ای ۸ و پس از آن ها ای ۹٫ ای ۸ سال گذشته با مشخصات بالاتر از اعضای خانواده گلکسی ای معرفی شد که آن را تبدیل به یک دستگاه محبوب کرد. طراحی از اصلی ترین بخش های این دستگاه بود. مدتی پیش مدل ۲۰۱۶ آن برای کره جنوبی معرفی شد اما هنوز خبری از عرضه جهانی اش نیست. در ادامه یک ویدیو آنباکسینگ از گلکسی ای ۸ ۲۰۱۶ (Galaxy A8 2016) خواهیم دید که موارد جالبی را به ما می گوید، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ای ۸ ۲۰۱۶ در حالی به بازار عرضه می شود که شایعات ارایه گلکسی ای ۳ و ای ۵ ۲۰۱۷ به میان آمده است اما گلکسی ای ۸ ۲۰۱۶ برتری های خود را برای فروش خواهد داشت. ابتدا طراحی آلومینیومی و خاص آن است که با طراحی خطوط آنتن زیبایی ارایه شده، البته این طراحی را با طراحی خطوط آنتن گلکسی C9 اشتباه نگیرید. پس از آن یکی مهم ترین موارد را می توان رابط کاربری Galaxy A8 2016 دانست که دقیقا همان رابط کاربری Grace UI گلکسی نوت ۷ است. این خود نکته مهمی برای کاربران خواهد بود در حالی که حتی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج نیز با آخرین به روزرسانی ارایه شده، این رابط کاربری را ندارند.

در طراحی شاهد قرار گرفتن بلندگوی دستگاه روی لبه سمت راست هستیم که نشان از آن زبان طراحی آینده سامسونگ دارد. در خانواده گلکسی جی پرایم (Galaxy J Prime) شاهد ارایه این طراحی بودیم و در رندرهای خانواده گلکسی ای ۲۰۱۷ نیز چنین موردی می بینیم. در ادامه شما را به ویدیو آنباکسینگ گلکسی ای ۸ ۲۰۱۶ دعوت می کنیم:

[aparat id=”fDJe7″]

نظر شما درباره Galaxy A8 2016 چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/watch?v=mINo0LV8mpI”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

جالبه تغییرات خوبی داشته مخصوصا محل قرارگیری اسپیکر صدا و رابط کاربری نوت۷
روشنایی نمایشگرش هم انگار در سطح بهترین lcdهاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)