حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش قیمت نمایشگر UltraFine 5K ال جی

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

شرکت اپل به دنبال کاهش قیمت آدپاتورهای USB-C و دیگر لوازم جانبی، حال تصمیم گرفت نمایشگرهای اخیرا معرفی شده ال جی را با کاهش قیمت رو به رو سازد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

در حال حاضر نمایشگر ۲۷ اینچی UltraFine 5K به جای ۱۲۹۹ دلار با قیمت ۹۷۴ دلار و نمایشگر ۲۱٫۵ اینچی UltraFine 4K با قیمت ۵۲۴ دلار به جای ۶۶۹ دلار به فروش می رسند.

شرکت اپل در جریان رویداد ۲۷ اکتبر خود علاوه بر مک بوک پرو ۲۰۱۶، نمایشگرهای مستقل UltraFine 5K و UltraFine 4K ال جی نیز ویژه همین لپتاپ ها معرفی شدند.

هر دو صفحه نمایش از پورت تاندربولت ۳ برخوردار بوده و فناوری وسعت رنگ DCI-P3 Gamut دارند. همچون لوازم جانبی تخفیف خورده، پیشنهاد مورد اشاره تنها تا پایان سال یعنی ۳۱ دسامبر جریان خواهد داشت.

از این رو اگر می خواهید مک بوک پرو را در کنار نمایشگر ال جی تهیه کنید و قصد نداشته هزینه بسیاری تقبل کنید، بهتر است هر چه سریعتر به فروشگاه اپل مراجعه کرده و آن را خریداری کنید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://pocketnow.com/2016/11/06/lg-ultrafine-5k-display-discounted-by-apple-4k-as-well”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH