حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به هواوی میت ۹ پورش دیزاین (Mate 9 Porsche Design)

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، هواوی

در برهه ای از صنعت موبایل به سر می بریم که تنها “خوب بودن” موبایل تضمینی برای فروش نیست بلکه چیزی فراتر از این باید وجود داشته باشد تا در درجه اول بتوانید خود را متمایز از چند ده برند مطرح فعال در این صنعت جدا کنید، فناوری هایی که مشابه آن وجود نداشته باشد و یا برای بدست آمدن خیلی سخت باشند. پس از عبور از این چالش می توانید توجه کاربران را به خود جلب کنید. دوربین دوتایی، نمایشگر خمیده، طراحی ماژولار، نمایشگر بدون حاشیه و چندین مورد دیگر از این مثال ها است که البته برخی از آن ها هم اکنون کمی دست یافتنی تر شده اند. هواوی میت ۹ پورش دیزاین (Mate 9 Porsche Design) حاصل این نگرش است. از زمان معرفی این دستگاه تا کنون دیدار نزدیکی با آن نداشته ایم، اجازه بدهید نگاهی نزدیک تر به دستگاه شاخص هواوی داشته باشیم.

porsche-design-huawei-mate-9-back

پس از ۲ سال بالاخره یکه تاز بودن سامسونگ در زمینه تولید دستگاه هایی با نمایشگر لبه خمیده پایان پذیرفت و حالا شرکت های دیگری هم وجود دارند که دستگاهی با چنین طراحی تولید و عرضه می کنند. شیائومی و هواوی دو شرکت چینی هستند که اولین محصولات با چنین نمایشگری را تولید می کنند. نمونه شیائومی خمیدگی بیشتری در لبه ها دارد و نمونه هواوی از نظر میزان خمیدگی پایین تر از آن است اما از نظر چگالی تصویر باید گفت نمونه هواوی عملکرد بهتری دارد، جایی که رزلوشن نمایشگر ۵.۵ اینچی میت ۹ پورش دیزاین QHD است اما نمایشگر ۵.۷ اینچی می نوت ۲ تنها FHD!

porsche-design-huawei-mate-9-bottom

از نظر طراحی تفاوت های دیگری بین میت ۹ و میت ۹ پورش دیزاین وجود دارد، مثلا حسگر اثرانگشت که به پنل جلویی دستگاه منتقل شده و یا طراحی لبه پایینی که متفاوت است. از نظر آلومینیوم استفاده شده در دو دستگاه نمی توان اظهار نظری کرد اما از نظر ظاهری نمونه پورش دیزاین زیبا تر است. از نظر مشخصات سخت افزاری نیز باید گفت مدل پورش دیزاین در تنها حالت ۶ و ۲۵۶ گیگابایت برای حافظه رم و حافظه داخلی ارائه می شود.

در ادامه شما را به نگاهی نزدیک تر به میت ۹ پورش دیزاین دعوت می کنیم:

[aparat id=”ygGnI”]

نظر شما درباره همکاری پورش دیزاین و هواوی چیست؟ آیا تمایلی به خرید این مدل ۱۳۰۰ دلاری دارید؟!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/porsche-design-huawei-mate-9-hands-on-726831/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

بسته بندیش و البته خودِ گوشی،هر دو زیبان!

Pouya Tech

ولی من میت۸رو از نظر قشنگی بیشتر دوست داشتم

trojan

زشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)