حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت بند ۳ به تاریخ پیوست، ساعت هوشمند جدید در راه است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، مایکروسافت

به نظر می رسد عمر دستبندهای تناسب اندام مایکروسافت بند به پایان رسید زیرا شرکت ردموندی تنها برنامه ای برای بهبود نسل دوم داشته  و هیچ اشاره ای به نسل سوم ندارد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

به گزارش Windows Central مایکروسافت اگرچه قصد توسعه نسل جدید مایکروسافت بند را نداشته اما می خواهد همچنان در صنعت پوشیدنی فعال باشد. به گفته این رسانه مطرح، مایکروسافت در حال طراحی یک ساعت هوشمند براساس سیستم عامل ویندوز ۱۰ است.

در سویی دیگر اگرچه مایکروسافت بند فروش نسبتا موفقی داشته اما در زمینه ویندوز ۱۰ قابلیت های بسیاری را شامل نمی شد و از این رو شرکت ردموندی تصمیم به بازطراحی محصول خود گرفته تا با افزودن سیستم عاملی بزرگتر آن را کاربردی سازد.

چیزی که مایکروسافت برای آن برنامه ریزی کرده، یک گجت پوشیدنی ویندوز ۱۰ می باشد که احتمالا تحت برند سرفیس معرفی خواهد شد. این طور مشخص است، مایکروسافت علاقه بسیاری به برند سرفیس پیدا کرده و می خواهد تمامی محصولات خود را تحت همین برند راهی بازار کند.

این شرکت اخیرا در جریان رویدادی به معرفی چند محصول جدید از سری سرفیس پرداخت که باید به سرفیس استودیو، سرفیس دایال و نسخه ارتقا یافته سرفیس بوک اشاره کرد.

احتمال می رود گجت شرکت ردموندی سرفیس واچ نام داشته و با طراحی کاملا جدید معرفی شود. مایکروسافت می خواهد یک رقیب سرسخت برای اپل واچ را معرفی کند.

مایکروسافت بند در حقیقت یک دستبند تناسب اندام بوده که رقیبی برای اپل واچ به شمار نمی رود و باید منتظر محصول جدید مایکروسافت به عنوان رقیب اپل واچ بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://news.softpedia.com/news/microsoft-band-3-killed-off-for-good-windows-10-smartwatch-still-possible-509974.shtml”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

مایکروسافت بند دستبد با کیفیتی بود و رقیبی نداشت و احتمالأ مایکروسافت توی فکر تولید سرفیس واچ با سیستم عامل ۱core ویندوز۱۰ برای ساعت های هوشمند هست و این ۱core بودن باعث میشه با تمام محصولات مایکروسافت یک پارچه باشه
سرفیس واچ با ویندوز۱۰ واچ وای چه شود ویندوز۱۰ پی سی موبایل هلوگراف هاب اشیاء ایکس باکس و الان هم واچ عجب مجموعه کاملی شود و فقط سرفیس TV میمونه که با ادغامش با کرتانا و گرو و استور ویندوز ۱۰ چیزه توپی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH