حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت نوکیا در سال ۲۰۱۷ : تصویری لو رفته از گوشی هوشمند D1C نوکیا

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، نوکیا

سال ۲۰۱۳ برای خیلی از دوستداران تکنولوژی و گوشی های هوشمند سال خوبی نبود از این جهت که کمپانی نوکیا تمامی امتیاز برند خود را به کمپانی مشهور مایکروسافت با قیمت ۷٫۱۷ بیلیون دلار فروخت و آخرین گوشی هوشمندی که تحت عنوان نوکیا به بازار عرضه شد گوشی لومیا ۶۵۰ بود و از آن به بعد هیچ محصولی با اسم نوکیا به بازار گوشی های هوشمند عرضه نشد .

اما به تازگی زمزمه های بازگشت این برند قدیمی به گوشی های هوشمند وجود دارد که احتمالا قرار است در سال ۲۰۱۷ بازهم طرفداران خود را به وجد بیاورد . با توجه  به خبری که امروز در PhoneArena منتشر شد ، تصاویر و اطالاعاتی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است که در ترنجی به بررسی آن ها میپردازیم .

 

گوشی هوشمند D1C

 

 

گوشی هوشمند D1C

 

گوشی هوشمند D1C

 

با توجه به سه عکسی که در بالا آمده است ، گوشی هوشمند D1C در سه رنگ مشکی ، سفید و طلایی تولید خواهد شد و قرار است مشخصات فنی آن به شرح زیر باشد :

با استناد به AnTuTu Benchmark پنل جلویی را یک صفحه نمایش با رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ تشکیل میدهد اما هنوز مشخص نیست این صفحه نمایش چند اینچ است و تنها رزولوشن آن ذکر شده است و برای بخش پردازنده ی مرکزی گوشی هوشمند D1C از چیپست هشت هسته ای Snapdragon 430 استفاده شده است که در کنار آن یک GPU نیز از نوع Adreno 505 آمده است تا پردازش تسک های گرافیکی این گوشی را بر عهده بگیرد . دو دوربین تشکیل دهنده ی این گوشی دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی می باشند که به ترتیب برای دوربین اصلی و دوربین ثانویه مورد استفاده قرار میگیرند و همینطور D1C نوکیا از ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی پشتیبانی میکند .

 

گوشی هوشمند D1C

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Nokia-D1C-renders-surface-phone-sports-Snapdragon-430-SoC-3GB-RAM-and-Android-7.0_id87470″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Adroit

“این نوکیا دیگه اون نوکیای سابق نخواهد بود…”

امیدوارم جمله ی بالا اشتباه باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........