حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دست کم ۱۰ میلیون کاربر اندرویدی به آی او اس مهاجرت کرده‌اند!؟

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | Android، iOS، اپل، اخبار، اسمارت‌فون، گوگل، موبایل

بر اساس اعلام نرم‌افزاری در گوگل پلی استور (Google Play Store) در یکی ـ دو سال گذشته دست کم ۱۰ میلیون نفر از کاربران اندروید به آی او اس مهاجرت کرده‌اند.

گوشی‌هایی که با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند بیشترین کاربرد را در جهان دارند؛ هرچند اپل از رهگذر فروش گوشی‌های هوشمند بیشترین فروش را می‌کند.

هم گوگل و هم اپل می‌گویند که همیشه کسانی پیدا می‌شوند که از پلتفرمی به پلتفرم دیگر کوچ می‌کنند.

این آمار از نرم‌افزاری به نام Move to iOS به دست آمده است. با کمک این نرم‌افزار کاربران اندروید می‌‌توانند از گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید به راحتی به گوشی آیفون ساخت اپل منتقل شوند و محتویات و نرم‌افزارهای خود را به گوشی مجهز به سیستم عامل آی او اس انتقال دهند.

نکته درخور توجه این که اپل این نرم‌افزار را توسعه داده است با این امید که فرآیند انتقال نرم‌افزارهای دیگر، شماره‌های مخاطبان و عکس‌های کاربر از گوشی اندرویدی به گوشی آیفون آسان‌تر انجام شود. شاید یکی از دلایل فروش بالای گوشی آیفون همین کوچ‌ها و مهاجرت‌ها از اندروید به آی او اس باشد.

تا اکتبر ۲۰۱۵ میلادی، یک تا پنج میلیون کاربر اندرویدی این نرم‌افزار را نصب کرده‌اند. در کمتر از یک سال گذشته، این رقم به ۱۰ تا ۵۰ میلیون رسیده است؛ هر چند نمی‌شود فرض را بر این گذاشت که هر کس این اپلیکیشن را نصب کرده به آیفون نیز مهاجرت کرده است. حتی نمی‌توان تعداد دفعات نصب این نرم‌افزار را که مقام اول بیشترین تعداد نصب را در اختیار دارد ملاک و معیار کوچ‌ها و مهاجرت‌ها از اندروید به آی او اس به شمار آورد. ولو این که فرض را بر حداقل تعداد دفعات نصب بگذاریم، این نتیجه به دست می‌آید که دست کم ۱۰ میلیون کاربر اندروید در خلال یک تا دو سال گذشته به آی او اس رفته‌اند.

پر پیدا است که این آمار و ارقام یافته تحقیقی علمی نیست. با این حال، اپل بدش نمی‌آید که این روش و شیوه نامعتبر مهاجرت از اندروید را به حساب افزایش علاقه کاربران به سیستم عامل آی او اس بگذارد.

شما نیز اگر در فکر مهاجرت از اندروید به آی او اس هستید، تنها و آسان‌ترین راه و روش این است که اپلیکیشن Move to iOS را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/At-least-10-million-have-left-Android-for-an-Apple-iPhone_id87453″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alibitaraf

پس چطوری امارا نشون میدن درصد کاربرای ای او اط نسبت به پارسال افت بالا ۴ درصد داشته؟؟!!?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار