حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید اچ تی سی ماه جاری میلادی رونمایی می‌شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اچ‌تی‌سی، اخبار، سیستم عامل، موبایل

در حالی که در ابتدا انتظار می‌رفت که گوشی تلفن همراه جدید شرکت اچ تی سی موسوم به HTC Bolt یا HTC 10 evo در ماه اکتبر عرضه شود، خبرها حاکی از آن است که این گوشی ماه جاری میلادی رسما رونمایی خواهد شد.

به نوشته وبسایت یی‌پرایس (ePrice)، گوشی HTC Bolt / HTC 10 evo در اواخر ماه نوامبر در نهایت تا اواخر ماه نوامبر (آبان) مراحل پیش فروش خود را دست کم در تایوان، خانه شرکت اچ تی سی، طی می‌کند. اگر این خبر صحت داشته باشد، انتشار اعلان یا اطلاعیه رسمی از سوی شرکت اچ تی سی ضروروی و قریب الوقوع است.

همچنانی که پیشتر گزارش شد، تلفن همراه نو آمده اچ تی سی در ایالات متحده آمریکا (یعنی همان جایی که قرار است فروشگاه اسپرینت فروش آن را در پیش بگیرد) با نام HTC Bolt و در دیگر بازارهای جهان با عنوان HTC 10 evo شناخته می‌شود.

گفته می‌شود که این گوشی بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری است. بنابراین این گوشی نخستین گوشی هوشمند و مدرن اچ تی سی است که استانداردهای سیستم صوتی را نادیده گرفته است.

htc-bolt-sides-1200x840

همانند گوشی پرچمدار HTC 10، به نظر می‌رسد که HTC Bolt نیز از فلز ساخته شده و دارای حس‌گر اثر انگشت در جلو زیر صفحه نمایش باشد. انتظار می‌رود خود صفحه نمایش از نوع ۵٫۵ بوده اما قطعی و حتمی نیست که از نوع Quad HD با میزان وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل باشد.

دیگر موارد مورد انتظار این گوشی عبارت از ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از حافظه جانبی میکرو اس دی و اندروید ۷٫۰ نوقا است.

شما به داشتن تلفن همراهی با چنین ویژگی‌ها و مشخصاتی علاقه‌مند هستید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/HTC-Bolt-HTC-10-evo-might-be-announced-this-month_id87417″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار