حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ W2017 رسما معرفی شد: موبایل هوشمند تاشو با اسنپدراگون ۸۲۰ و قیمت ۳۰۰۰ دلار

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | حتما بخوانید، سامسونگ

درباره سامسونگ W2017 شایعات زیادی شنیده بودیم. در بازه ای زندگی می کنیم که طراحی موبایل ها به جز در جزئیات زیاد تغییر مشخصی با یکدیگر ندارند، در حقیقت همه آن ها در یک مدل تخته لمسی هستند و جزئیات آن ها با یکدیگر فرق دارد. اگر به بازه سال های ۸۵ تا ۸۷ باز گردید موبایل هاب مختلف تاشو، کشویی یا مدل های چرخشی و عجیب و غریب زیاد بود. به نوعی آن زمان ها طراحی ویژه اهمیت خاصی داشت. هنوز هم هستند کاربرانی که مدل هایی با طراحی ویژه بخواهند و صرفا درگیر مشخصات سخت اقزاری نباشند. اگر از این دستگاه کاربرها هستید حتما W2017 برای شما دستگاه جذابی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

sm-w2017-official-2

باید گفت از تصاویر لو رفته ای که تا کنون دیده ایم زیباتر است. این دستگاه در دو رنگ طلایی و مشکی رونمایی شده است و هنوز خبری از رنگ های دیگر نیست. رنگ مشکی آن زیبایی ویژه ای دارد که شخصا آن را دوست داریم. به مشخصات فنی که بپردازیم نمایشگر ۴٫۲ اینچی را در جلو و پشت آن می بینیم که رزلوشن FHD دارند! این خیلی مهم است چرا که چگالی تصویر ۵۲۴ پیکسل در هر اینچ مربع تراکم پیکسلی تقریبا برابر با گلکسی اس ۷ اج را به شما می دهد و جالب این که هر دو نمایشگر با یک کیفیت عرضه می شوند. همانطور که حتما انتظار دارید این نمایشگرها با پنل AMOLED عرضه می شوند.

چیپست به کار رفته در W2017 از ساخته های کوالکام و مدل اسنپدراگون ۸۲۰ است که با ۴ گیگابایت حافظه رم همراهی می شود. این یعنی یک پرچمدار برای نیمه اول سال ۲۰۱۶ که البته در کالبد یک دستگاه شیک برای سال ۲۰۱۷ بسیار خوب به نظر می رسد. حافظه داخلی در مدل پایه ۶۴ گیگابایتی است و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز موجود می باشد.

sm-w2017-official-gold-7

دوربین های عقب و جلو ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی هستند که دوربین اصلی با f/1.9 عرضه می شود و می تواند فیلم برداری ۴K نیز داشته باشد. این دستگاه برای بازار چین طراحی و عرضه می شود و می توانید انتظار داشته باشید که دو سیم کارت نیز باشد. این دستگاه برای هر دو سیم از ۴G-LTE پشتیبانی می کند. ابعاد W2017 برابر ۱۲۷٫۸*۶۱٫۴*۱۵٫۸ میلی متر است که در حالت بسته واقعا ضخیم به نظر می رسد. در بدنه ای به این ابعاد و وزن ۲۰۸ گرمی یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری قرار گرفته که به نظر ما خیلی کم است.

sm-w2017-official-6

از دیگر قابلیت های موجود در W2017 می توان به حسگر اثرانگشت در پشت دستگاه، حسگر ضربان قلی در کنار دوربین اصلی، پشتیبانی از شارژ بی سیم سریع و البته سامانه پرداخت سامسونگ اشاره کرد. همچنین حالت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) نیز اینجا موجود است. از نظر طراحی نیز شاهد شاسی آلومینیومی و شیشه همیده برای پشت و البته شیشه ۲٫۵D برای نمایشگر ها هستیم که حس اعلا بودن دستگاه را به ما القا می کند. اجازه بدهید گالری تصاویر سامسونگ W2017 را با هم ببینیم:

در مجموع باید گفت برای داشتن این  زیبای جذاب اما باید ۳۰۰۰ دلار بپردازید! گران است! نظر شما چیست؟ سامسونگ W2017 را می پسندید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/11/03/samsung-w2017-high-end-flip-phone-finally-launched-in-china/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

چخبره ۳۰۰۰ دلار !!!!!!!!!!!!!!!!

اس ۷ اج ۷۰۰ دلار هم نیست سامسونگ فازت چیه

AK_007

لوکسه عزیز
برا همه نیست

Milad.tech

در پست تست مقاومت سونیxz دسترسی من به تظرات بسته شده یا مشکل از سایته؟

JAVAD

جالبه یه سریا میان میگن هواوی پورش دیزاین ۱۵۰۰ دلار خیلی گرونه حالا که سامسونگ زده ۳۰۰۰ دلار میگن لوکسه ! اره داداش مرغه همسایه غازه. اونم بخاطر اسم پورش دیزاین اونقدر قیمتشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)