حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی رسمی رابط کاربری EMUI 5.0 هواوی برای میت ۹ مبنای اندروید ۷

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، هواوی

هواوی میت ۹ با برتری های ویژه ای به بازار عرضه شده که هر کدام برای خود می تواند قشر خاصی را برای خرید متقاعد کند. مشخصات سخت افزاری بخش بزرگی از فاکتور خرید یک دستگاه موبایل هوشمند است اما بخش نرم افزاری مهم تر از آن می باشد. هواوی تصمیم گرفته تا در این بخش نیز پیشرو باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رابط کاربری EMUI 5.0 را که بر اساس اندروید ۷ و برای میت ۹ توسعه داده شده را با از زبان هواوی بیشتر بشناسیم.

رابط کاربری های زیادی در دنیای اندروید وجود دارد که هر کدام برای شرکت های مختلف اندروید ساز است. رابط کاربری اندروید خام نیز طی سالیان اخیر بسیار بهبود یافته و حتی بهتر از خیلی از نمونه های آراسته شده دیگر شرکت های اندرویدی است. این رابط کاربری تا آنجا خوب است که برخی شرکت ترجیح داده اند آن را با بهبودهای جزئی در دستگاه خود استفاده کنند اما در این بین برخی شرکت ها هنوز سعی در ارایه رابط کاربری ویژه خود دارند. هواوی از این دست شرکت هاست.

رابط کاربری EMUI متعلق به هواوی است و حالا روی اندروید ۷ به نسخه ۵ خود رسیده و برای میت ۹ آراسته گشته تا بهترین عملکرد ممکن را به شما بدهد. در ادامه ویدیو معرفی رسمی آن را خواهیم دید:

[aparat id=”3GhUm”]

نظر شما درباره رابط کاربری شرکت های مختلف چیست؟ EMUI 5.0 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)