حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی دوربین دوگانه هواوی میت ۹ : ۲۰ + ۱۲ مگاپیسکل برای ثبت لحظه ها

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، هواوی

دوربین یکی از اصلی ترین فاکتورهای موجود در سخت افزار هر موبایل هوشمند است. قشر وسیعی از کاربرات فارغ از این که این موبایل پلاستیکی است یا سرامیکی یا آلومینیومی، ۸ هسته ای است یا ۲ هسته ای یا ۱۰ هسته ای، امولد است یا TFT یا IPS و خیلی فاکتورهای دیگر، ابتدا می خواهند بدانند کیفیت دوربین این دستگاه چقدر است و خاطرات آن ها را با چه کیفیتی می تواند ثبت کند. هواوی این را خوب می داند و در دستگاه های سال ۲۰۱۶ خود شروع به استفاده از دوربین دوتایی کرده است. میت ۹ نیز با همکاری Leica در بخش دوربین ساخته شده و قرار است تا ما را تحت تاثیر خود قرار دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا معرفی رسمی هواوی برای دوربین دوتایی میت ۹ را ببینیم.

دوربین دوتایی به کار رفته در میت ۹ دو حسگر ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی دارد. قبلا هواوی در پی ۹ و پی ۹ پلاس از دو حسگر تصویر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده بود و حالا شاهد پیشرفت در یکی از این جسگرها هستیم. به لطف همین موضوع است که هواوی به شما امکان زوم ۲X  با کیفیت تر از زوم دیجیتال اما نه اپتیکال، به شما می دهد.

رابط کاربری در بخش دوربین خود می تواند نقش بسیار بسیار بسیار مهمی را ایفا کند، این را با تاکید زیاد گفتیم چون حتما شما هم می دانید حتی دستگاه هاییبا سخت افزار بهتر وجود دارد که از دیگر رقبا با سخت افزار پایین تر تصاویر با کیفیت پایین تر ثبت می کنند و یا برعکس و تنها دلیل آن به بخش نرم افزاری بر می گردد. هواوی نشان داده است که در این بخش نیز قدر است و رقبا باید احساس خطر کنند.

در ادامه شما را به تماشای ویدیو رسمی هواوی برای معرفی دوربین دوتایی میت ۹ دعوت می کنیم:

[aparat id=”RFBkO”]

نظر شما چیست؟ دوربین میت ۹ می تواند تامل برانگیز باشد؟ آیا دوربین دوتایی یکی از ملاک های خرید شماست؟ کیفیت دوربین چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)