حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ: پس از فاجعه نوت ۷ ما قصد داریم در سال ۲۰۱۷ اعتماد به این برند را مجدد بسازیم

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

درسته که سامسونگ گلکسی نوت ۷ به پایان تراژدی خودش رسید اما هنوز هم پس لرزه‌های آن باقی مانده است. نه به صورت کلی اما به صورت جزیی سامسونگ فراخوان‌هایی در سطح بازار‌ کشور‌های مختلف برای بازگشت نوت ۷ ارسال کرده است. در مصاحبه اخیر مدیر سامسونگ در آمریکا شمالی، این شرکت در حال برنامه ریزی جدی تری جهت ساخت اعتماد به برند نوت در سال آینده است. در ادامه همراه باشید.

در کنفرانس GSMA در آتلانتا، رئیس سامسونگ شمال امریکا، گرگوری لی، گفت که سال ۲۰۱۷ می تواند یک ” سال فوق العاده ای برای نام تجاری و اعتماد به نفس نوت” برای شرکت باشد. لی در ادامه به ذکر است که فراخوان گسترده برای دستگاه نوت ۷ حدود ۸۰ درصد کامل شده است، هر چند که به احتمال زیاد تنها به شمال امریکا اشاره دارد!

لی همچنین تصریح کرد که مهندسان سامسونگ سخت در حال تلاش هستند تا ایراد دقیق نوت ۷ را روشن کنند تا در نسل بعدی ارتقا مناسبی داشته باشد. او گفت:

ما به دنبال هر جنبه ای از محصول هستیم تا ضمن مطمئن شدن از فرایند، بتوانیم محصولی کامل را رونمایی کنیم. ما می توانیم با اعتماد به نفس کامل مشکلات را شناسایی کنیم و سپس به دنبال رفع این موارد باشیم. همانطوری که می‌دانید شناسایی نیاز و مشکلات کاربران در یک محصول وظیفه بسیار مهمی است که پس از رونمایی از ان درگیر شرکت خواهد شد. این اتفاق در نوت ۷ باعث شد که رویکرد جدیدی در شرکت شد.

لی همچنین گفت برای این که کمی در اولویت های دیگر سامسونگ و برنامه های بلند مدت را لمس کنید، باید اشاره کنیم که این شرکت به دنبال نوآوری جهت تکمیل ظرفیت‌ها و ایجاد نیاز های جدید در سری تازه نفس دستگاه‌های شرکت است. با توجه به صحبت‌های انجام شده و شایعاتی که قبلا منتشر شده است به نظر می‌رسد سامسونگ در حال شکل دادن به پروژه‌ای جدید همانند پروژه صفر برای رونمایی از گلکسی اس ۸ و در نهایت نسل بعدی نوت خواهد بود.

در نهایت باید این را هم ذکر کنیم که سامسونگ در زمینه VR هم فکر‌هایی دارد که به احتمال زیاد به رونمایی از یک محصول کامل دیگر ختم خواهد شد. نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.neowin.net/news/samsung-well-rebuild-brand-trust-in-2017-after-note7-disaster”]www.neowin.net[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Phenomenalll30

عاااااالیه باید همه جوره سنگ تموم بزاره الکی بزرگترین تولید کننده موبایل تو دنیا که نیستش پس ازش برمیاد که جبران کنه !

[Saeed Mohammadi]

چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....