حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Honor S1 هواوی با تکنولوژی e-paper display

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

اخیرا کمپانی های زیادی درگیر تولید محصولات هوشمند خود هستند اما از میان این برند ها اخیرا اسم هواوی را زیاد شنیدیم !! مخصوصا حاشیه ها و اوازه های بسیاری برای گوشی هوشمند Mate 9 هواوی در فضای اینترنت پیچیده شده است .

در پرچمدار جدید هواوی فردا در مونیخ آلمان رونمایی می شود مشاهده کردیم که این کمپانی طی مراسمی که فردا قرار است برگذار کند قرار است از محصولات جدید خود رونمایی کند که از مهم ترین و مطرح ترین آن ها میتوان به گوشی Mate 9 اشاره کرد اما کمپانی هواوی تنها قصد عرضه ی گوشی هوشمند خود را ندارد بلکه چیز های بیشتری در آستین خود آماده دارد تا طرفداران خود را حیرت زده کند .

کمپانی یاد شده قرار است به احتمال خیلی زیاد از ساعت هوشمند خود تحت عنوان Honor S1 smartwatch رونمایی کند ، ساعت هوشمند Honor S1 بر پایه ی صفحه نمایش E-paper ساخته شده است که E – paper به معنای کاغذ الکترونیکی میباشد . تکنولوژی E – paper به تکنولوژی گفته میشود که صفحه نمایش این ساعت هوشمند در عین حال که بسیار با قدرت کم عمل میکند اما خوانایی ، کیفیت و درخشندگی بسیار بالایی زیر نور خورشید دارد و این کم قدرت بودن آن به بهبود زمان شارژ دهی این ساعت کمک میکد و باعث میشود که با بهره گیری از این تکنولوژی با کمترین میزان شارژ باتری ، بیشترین زمان کارایی ممکن را در اختیار کاربر بگذارد .

 

ساعت هوشمند Honor S1

 

نکته : این تکنولوژی نباید با E – link در E – readers کیندل اشتباه گرفته شود به این دلیل که در E – readers سرعت رفرش کردن صفحه بسیار ارام صورت میگیرد و رنگ ها سیاه و سفید هستند دقیقا مانند کیندل .

و اما با کمی توجه به عکس های لو رفته از ساعت هوشمند Honor S1 ، میتوان متوجه این شد که در این گجت از هیچگونه دکمه ی سخت افزاری استفاده نشده است و همچنین این ساعت به سنسور اثر انگشت مجهز است .

 

ساعت هوشمند Honor S1

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/leak_shows_huawei_honor_s1_smartwatch_with_a_round_epaper_display-news-21410.php”]GSMARENA[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........