حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت ۹ با طراحی پورش، قیمتی بسیار زیاد خواهد داشت!

در کنار مدل معمولی Mate 9 هوآوی امروز از مدل ویژه این پرچم‌دار که توسط استودیو طراحی شرکت خودروسازی مشهور پورشه طراحی شده نیز پرده برداشت. طبیعتاً این مدل استثنایی به‌صورت نسخه‌ی محدود با قیمتی بسیار بیشتر از مدل عادی این پرچم‌دار عرضه خواهد شد؛ پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر از تفاوت‌های این دو نسخه برایتان بگوییم.

برای شروع باید بگوییم که این همان نسخه‌ی شایعه شده با صفحه‌نمایش دو طرف خمیده از پرچم‌دار جدید هوآوی است؛ یعنی صفحه‌نمایش AMOLED این گوشی در دو طرف مانند گلکسی S7 edge خمیده شده است؛ همچنین پنل پشت گوشی نیز به شکلی متقارن به سمت جلو خمیده شده و در یک قاب فلزی با قطر ۳ میلی‌متر به هم می‌رسند، هوآوی این طراحی را ” باریکی بصری” نامیده است.

۱

Mate 9 با طراحی پورشه نیز مانند نسخه معمولی صفحه‌نمایشی ۵٫۹ اینچی دارد اما پنل این صفحه OLED و رزولوشن آن QHD ارتقاء یافته است. در مورد پردازنده نیز همانند نسخه‌ی عادی از چیپست پردازنده‌ی جدید کایرن ۹۶۰ با هسته‌های سریع A73 در این گوشی استفاده شده که این پردازنده روی کاغذ از چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ نیز قدرتمندتر است؛ اما این نسخه‌ی ویژه در زمینه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ارتقاء یافته و با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. دوربین این محصول نیز همان دوربین دوگانه‌ی Leica بوده اما سنسور اثرانگشت به پنل جلویی منتقل شده است.

۲

تمامی این ویژگی‌ها دوست‌داشتنی هستند اما می‌رسیم به این‌که Mate 9 با طراحی پورشه چقدر قیمت دارد. خب همان‌طور که گفتیم این یک نسخه‌ی محدود بوده و خاص بودن معمولاً برای شما گران تمام خواهد شد، این گوشی ویژه با قیمت ۱۳۹۵ یورو به فروش می‌رسد و ما علاقه‌ای نداریم آن را به ریال تبدیل کنیم این کار را به خودتان واگذار می‌کنیم اما به ما بگویید نظر شما درباره‌ی این مدل خاص از Mate 9 چیست؟

۳

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Porsche-Design-ed-Mate-9-comes-with-dual-edge-display-and-6-GB-RAM_id87394″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

قیمت این گوشی به پول ما ۵۶۹۲۰۰۰ تومن در میاد
یعنی با این پول میشه XZ ، s7 و ایفون ۷ باهم بخری
وای بر ما هواوی هم ادم شده خخخخخخ
???????????????????????????????????????????????????✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋

redshark

تو سایت ها نوشته ۵٫۵ اینچه . مطمئنید همون ۵٫۹ درسته؟

Mohammad-b2

بنظر من آدم بخواد محصول لاکچری و با کلاس بگیره میره سراغ بلک بری پورشه دیزاین هم برند لوکسی هست هم طراحی کلاسیک با کیبورد فیزیکی داره.
هواوی باید به روند قیمت گذاری مناسب خودش ادامه میداد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش