حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سخت افزاری گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ (Galaxy A3 2017) لو رفت

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی ای (Galaxy A)‌سامسونگ از محبوب ترین میان رده های بازار هستند که به لطف طراحی خیلی خوب و امکانات ویژه مورد توجه کاربران زیادی قرار می گیرند. در نسل اول تفاوت خیلی زیادی بین مدل های A3 تا A7 وجود نداشت و بیشتر باید متوجه اندازه نمایشگر می بودید. در مدل های سال ۲۰۱۶ اما تفاوت A3 با دو عضو دیگر بسیار بیشتر بود، غیبت لرزشگیر اپتیکال برای دوربین اصلی، حسگر اثرانگشت و شارژ سریع از مواردی است که در برادر کوچکتر وجود نداشت و باعث شدن تفاوت بین آن با دو عضو دیگر بسیار بیشتر شود. هر چند در هر دو سری ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ بهترین و بهینه ترین انتخاب از خانواده گلکسی ای را می توان عضو میانی یعنی گلکسی ای ۵ (Galaxy A5) دانست اما استقبال از گلکسی ای ۳ (Galaxy A3) بیشتر بوده است که شاید دلیل را بتوان در قیمت مناسب تر آن دانست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات لو رفته از گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ را با هم مرور کنیم.

چند روز پیش درباره گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ شنیدیم، دستگاهی که مشخصات خوبی دارد و یکی از اعضای سری ۲۰۱۷ خانواده گلکسی ای ۲۰۱۷ است. هنوز مشخص نیست که مشخصات گلکسی اس ۳ ۲۰۱۷ دقیقا چه خواهد بود اما در پایگاه داده بنچ مارک GeekBench مشخصاتی از آن لو رفته است که می تواند سرنخ های خوبی برای تصور آن چه که احتمالا به زودی معرفی خواهد شد به ما بدهد.

screen-shot-2016-11-03-at-08-39-55-620x540

همانطور که انتظار دارید مدل عددی آن SM-A320F خواهد بود، همانطور که درباره گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ با همین ریتم تغییر کرده بود. متاسفانه و باز هم متاسفانه در حالی که اندروید ۷ عرضه شده است باید منتظر ارایه این خانواده با اندروید ۶٫۰٫۱ باشیم که اصلا خبر خوبی نیست. چیپست گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ با پردازنده مرکزی ۸ هسته ای به فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز مشخص شده است. سم موبایل معتقد است که این چیپست ساخت کوالکام است اما ما در ترنجی به شما می گوییم که اگر نگاهی به پایین تصویر بیاندازید می توانید در بخش مادربورد عبارت universal7870 را ببینید. بله، به احتمال خیلی قوی چیپست گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ ساخت سامسونگ و چیپست اگزینوس ۷۸۷۰ خواهد بود. ۲ گیگابایت حافظه رم نیز برای دستگاهی در این رده کاملا منطقی است.

اما دیگر اطلاعاتی که در این بنچمارک ثبت نمی شود اما انتظار حضور آن ها را داریم، نمایشگر ۴٫۷ اینچی به رزلوشن HD، دوربین اصلی ۱۳ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. هنوز اطلاعی درباره حضور یا عدم حضور حسگر اثرانگشت یا پورت USB Type C و شارژ سریع در گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ در دسترس نیست اما امیدواریم اینطور شود.

نظر شما درباره گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ (Galaxy A3 2017) چیست؟ چه انتظاراتی از دستگاهی در این رده دارید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/11/03/galaxy-a3-2017-surfaces-on-geekbench/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mtm

سری A واقعا عالی هستن و صرف نظر از قیمت بالا میشه گفت بهترین میانرده های بازار هستن.(البته چینی ها هم در این بخش عالی هستن)
نمایشگر این سری جز بهترین ها هستن(دست کمی از سری S ندارن!) و همچنین باتری خیلی خوب و طراحی و جنس بدنه عالی از نقاط قوت این سری هست.
فقط امیدوارم سامسونگ در سری ۲۰۱۷، پردازنده گرافیکی خوبی قرار بده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)