حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش سریع تر پیکسل ایکس ال به نسبت نکسوس ۶ پی

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

گوگل بازایابی و تمرکز بیشتری روی پیکسل های خود دارد. مسلما وفتی موج اخبار و توجه رسانه ها را نسبت به آخرین نکسوس های تولیدی توسط گوگل و شرکای سخت افزاری اش مثل نکسوس و الجی در سال گذشته را می بینیم و با تمرکز این شرکت روی پیکسل و پیکسل ایکس ال مقایسه می کنیم متوجه می شویم که گوگل واقعا می خواهد پیکسل ها در بازار موبایل های هوشمند سهمی درخور داشته باشند. البته اینکه پیکسل و پیکسل ایکس ال تحت عنوان اولین موبایل های ساخت گوگل ارایه شدند نیز خود تاثیر بسزایی در این موارد داشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به میزان فروش پیکسل ها و مقایسه آن با نسل قبلی و البته گلکسی های مشهور سامسونگ!

pixel-xl-vs-nexus-6p-sale

طبق تحقیقات Appboy پیکسل ایکس ال توانسته است رکورد فروشی که نکسوس ۶ پی طی ۲ هفته ثبت کرده است را در ۱ هفته ثبت کند.این رشد خوبی برای گوگل به شمار می رود البته حقیقتش را بخواهید شخصا انتظار فروشی بهتر را برای پیکسل ها داشتم. نموداری که در بالا می بینید اما فاکتور دیگری را بررسی می کند، رنگ آبی کمرنگ میزان فروش در روز عرضه را نشان می دهد و آبی پر رنگ میزان فروش همان دستگاه یک هفته پس از رونمایی. همانطور که شاهدید، پیکسل رشد بیشتری نسبت به پیکسل ایکس ال نشان می دهد. البته باید این را نیز در نظر داشته باشید که پیکسل ایکس ال فروش روز اول بیشتر نسبت به پیکسل داشته است.

اجازه بدهید دستگاه هایی که بهترین های اندروید به حساب می آیند را با افسونگرهای سامسونگی مقایسه کنیم، گلکسی اس ۶ و اس ۷ دو دستگاه موفق از سامسونگ هستند که آمار آن ها را در سمت راست نمودار می بینیم. هر چند گلکسی اس ۶ رشد بیشتری در هفته اول نسبت به روز اول داشته است اما گلکسی اس ۷ فروش روز اول بهتری را تجربه کرده است.

بدین ترتیب می توان فهمید که هر چند گوگل در ارایه پیکسل ها موفق تر از نکسوس های اخیر عمل کرده است اما هنوز راه بسیار درازی تا رسیدن به سامسونگ و پرچمدارهای سری Galaxy S این شرکت دارد. نظر شما چیست؟ به هر حال سامسونگ هفت سال است که پرچمدار خود را در خانواده گلکسی اس رونمایی می کند اما گوگل تازه پیکسل ها را معرفی کرده است و عرضه آن بسیار محدود تر از نمونه های سامسونگی است.

نظر شما چیست؟ عملکرد پیکسل های گوگل چطور بوده است؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/pixel_xl_adoption_is_faster_than_nexus_6p_says_analytics_firm-news-21428.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)