حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به اندروید ۷ آزمایشی برای اکسپریا ایکس پرفورمنس

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | تماشا کنید، سونی

خبر ارائه اندروید ۷ آزمایشی برای اکسپریا ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance) را دیروز در ترنجی خواندیم. ای میل اطلاع رسانی سونی برای اعلام نزدیک بودن ارائه این به روزرسانی روی اکسپریا ایکس پرفورمنس برای کاربرانی که در Xperia beta program ثبت نام کرده بودند ارسال شده بود و حالا امروز شاهد اعلانیه این به روزرسانی روی دستگاه های این کاربران هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به تغییرات اعمال شده در این به روزرسانی برای پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۷ سونی.

android-7-on-xperia-xz

ابتدا باید بدانید که اندروید ۷ آزمایشی برای اکسپریا ایکس پرفورمنس (Xperia X Perdormance) تنها برای مدل F8131 قابل ثبت و دانلود است و  امکان داشتن آن برای کاربرانی که قادر به تهیه مدل دو سیم کارت بوده اند، وجود ندارد. بسیار خوب، به تغییرات ایجاد شده در اکسپریا ایکس پرفورمنس با اندروید ۷ آزمایشی می پردازیم.

android-7-on-xperia-xz-2طبیعتا نباید انتظار تغییرات زیادی در رابط کاربری داشته باشید و بیشتر باید به دنبال قابلیت های پس فرض اندروید ۷ باشید. برای مثال در اسکرین شات های بالا شاهد قابلیت دو پنجره همزمان در کنار هم هستید، قابلیتی که بعضی اوقات به شدت کاربردی است. به جز این شاهد رابط کاربری جدید دوربین این دستگاه هستیم که در رزلوشن ۲۳ مگاپیکسلی امکان تنظیمات دستی را به شما می دهد.

همچنین آخرین نسخه حالت STAMINA برای ذخیره نیرو ویژه سونی به همراه بسته امنیتی ماه اکتبر گوگل به همراه این به روزرسانی به اکسپریا ایکس پرفورمنس اضافه خواهد شد. در ادامه با هم نگاهی خواهیم داشت به اکسپریا ایکس پرفورمنس با اندروید ۷ آزمایشی:

[aparat id=”WmlNn”]

[aparat id=”owMUe”]

نظر شما درباره این تغییرات چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.xperiablog.net/2016/11/02/xperia-nougat-android-7-beta/”]xperiablog[/button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

ماشالا سونی

ss

ای که همون z3 هست
تو تست سرعت هم که از اس۷ اج شکست خورد تو ۳ تا کلیپ یوتوب از اس۷ شکست خورد

Shahinhhh

افرین که فیلم های یوتیوبو دنبال میکنی لطف کن تست های دوربینم دنبال کن مثل O2 بیزنس، مانیلا شاکر، و اندروید پاکت ؛)))

Shahinhhh

منظورم از اندروید پاکت همون اندروید اتیوریتی بود :((((

Saman

ترول سامسونگی،هنوزم با انفجارها روی حرف زدن دارید؟ودیو اس۷ اج فیک بود،ودیو اصلی تو جمع بندی ایکس زد برتر بود اما اس۷ اج هم سریع بود

Shahinhhh

ایول تنظیمات کامل دستی به xp داد امید وارم به زی فایو هم بده اصلا فوکوس دستیش به شکل کامل ماکرو فوکوسو حل کرده با سرعت شاتر ۱/۸ نویز عکس تو نور مصنوعی از بین میره اگه سه پایه مونو پاد داشته باشی سرعت شاترو بکنی ۱ ثانیه جزییات ستاره ها هم معلوم میشه ؛)

Shahinhhh

منظورم از سرعت شاتر همون اکسپوژر تایمه

MR.CAMPER

خداکنه رابط دوربین ایکس زد رو به زد۵ بده تو ورژن ۷

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)