حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی لنوو Phab2 Pro به صورت رسمی در آمریکا معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لنوو

اخیرا اسم کمپانی لنوو بسیار به گوش میخورد کمپانی که قصد ورود به رقابت سخت گوشی های هوشمند در بازار موبایل را دارد ، گوشی هایی مانند گلکسی اس ۷ سامسونگ ، آیفون ۷ اپل و . . . که رقیبان این گوشی هوشمند خواهند شد .

این کمپانی اخیرا فقط یک گوشی را در صف تولید خود قرار نداده است به همین جهت که دو روز گذشته در لنوو P2 و موتو M در تاریخ ۸ نوامبر (۱۸ آبان) معرفی خواهند شد مشاهده کردیم که این کمپانی قصد معرفی گوشی لنوو P2 را در تاریخ ۱۸ آبان نیز دارد که این نشان دهنده ی پر فعالیت بودن کمپانی لنوو میباشد . کمپانی لنوو به تازگی گوشی هوشمند خود را تحت عنوان Phab2 Pro به صورت رسمی معرفی کرد که در ادامه ی مطلب به بررسی آن میپردازیم ، با ترنجی همراه باشید .

مشخصات فنی گوشی لنوو Phab2 Pro :

کمپانی لنوو در پنل پشتی این گوشی از ۸۰% فضای مورد نظر استفاده کرده است و فضای خیلی کمی را خالی گذاشته است اما با این حال به هیچ عنوان احساس نمیکنید که پنل پشتی گوشی شلوغ است از این جهت که همه چیز با فاصله های استاندارد با هم قرار کرفته تا در عین آنکه در پشت گوشی از فضای زیادی استفاده شده ، طراحی پنل گوشی بسیار شیک و زیبا جلوه داده بشود .

پنل پشتی دارای سنسور اثر انگشت و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است که همراه با یک فلش LED و یک سنسور depth & motion tracking sensors در پنل پشتی در یک ردیف عمودی قرار گرفته اند که این دوربین قادر است با کیفیت ۲۱۶۰P با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند و به تکنولوژی phase detection autofocus که پیشتر برای اولین بار در گوشی گلکسی اس ۷ دیدیم ، مجهز میباشد که تکنولوژی فوکوس این دوربین را بسیار پیشرفته میسازد . همینطور این برند برای دوربین ثانویه جهت برقراری تماس های ویدئویی ، یک لنز ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته است . علاوه بر پارامتر هایی که در پنل پشتی قرار گرفته اند ، لنوو Phab2 Pro یک باتری ۴,۰۵۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است که میتواند تا مدت زیادی کاربر را از شارژ کردن بی نیاز کند .

 

لنوو Phab2 Pro

 

اما اگر به پنل چلویی گوشی نگاه کنیم متوجه یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی QHD میشویم که تقریبا طراحی لبه به لبه دارد و احساس خوبی را زمان کار کردن با این گوشی به کاربر انتقال میدهد . برای بخش داخلی و پردازنده های این گوشی هوشمند ، کمپانی لنوو از پردازنده ی هشت هسته ای کوالکوم MSM8976 Snapdragon 652 که به ۴x1.8 GHz Cortex-A72 و ۴x1.4 GHz Cortex-A53 تقسیم میشود ، استفاده کرده است که همراه با یک پردازنده ی گرافیکی Adreno – 510 ، پردازش عملیات ها در این گوشی هوشمند به راحتی صورت میگیرد .

و در سخن آخر باید گفت لنوو Phab2 Pro با اندروید رسمی نسخه ی ۶٫۰ و حجم ۶۴ گیگابایت با قیمت ۵۰۰ دلار در دو رنگ Gunmetal Grey, Champagne Gold قابل دسترس برای عموم میباشد .

 

لنوو Phab2 Pro

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/tangoinfused_lenovo_phab2_pro_is_now_available_alongside_35_ar_apps_-news-21398.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........