حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعظیم مدیران سامسونگ به‌منظور عذرخواهی موجب عصبانیت مشتریان چینی این شرکت شده است

فاجعه‌ی گلکسی نوت ۷ هزینه‌ی زیادی روی دست سامسونگ گذاشت، اما در بلندمدت اگر این شرکت موفق شود پرچم‌دار بعدی خود گلکسی S8 را کاملاً بی‌عیب تولید کند می‌تواند به‌راحتی این اتفاق تلخ را به فراموشی بسپارد؛ به‌علاوه سامسونگ همچنان در تلاش است تا مالکان فعلی نوت ۷ را قانع کند گوشی‌های خود را بازگردانند اما هنوز هم بیش از یک میلیون دستگاه از این گوشی فعال باقی مانده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

اما با وجود اتفاقاتی که برای نوت ۷ رخ داده، همچنان مشتریان وفادار بسیاری در چین برای سامسونگ باقی مانده‌ است؛ به‌عنوان مثال فروشندگان چینی سامسونگ و توزیع‌کنندگان عمده‌ در این کشور دست از پشتیبانی غول کره‌ای دنیای تکنولوژی نکشیده‌اند.

در پاسخ به این حمایت سامسونگ در مراسمی از توزیع‌کنندگان و فروشندگان محلی خود دعوت به عمل آورده و به نشان قدردانی از پشتیبانی آن‌ها از برند این شرکت تمامی مدیران حاضر در مراسم به‌علاوه‌ی کارمندان این شرکت بر روی سکوی نمایش در مقابل مخاطبین زانو زده و تعظیم کردند.

اما متأسفانه ظاهراً این رسم فقط در کره پسندیده است ولی در کشور چین کار خوبی به‌حساب نمی‌آید به‌جز در موارد محدود آن‌هم تحت شرایط خاص؛ بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از مشتریان وفادار سامسونگ در چین با مشاهده‌ی این اتفاق از حمایت خود دست کشیدند.

بر اساس گزارش‌ها چینی‌ها فقط در هنگام طلب نیاز از خداوند و یا شکر خدا بابت نعمتی که به آنان داده در مقابل پروردگار این‌گونه تعظیم می‌کنند، همچنین در مراسمی خاصی نیز ممکن است به این شکل در مقابل والدین خود زانو بزنند. احتمال دارد که چینی‌ها در شرایط اضطراری مانند التماس برای نجات جان خود و عزیزانشان یا التماس برای غذا در هنگام نیاز شدید هم به همین شکل رفتار کنند.

با این اوصاف در این مراسم مدیران چینی سامسونگ نیز حضور داشته و تحت تأثیر حرکت همکاران کره‌ای خود آن‌ها هم به همین شکل در مقابل مخاطبان برنامه زانو زده‌اند؛ اما مشتریان چینی معتقدند که هیچ مسئولیتی در مورد اتفاقات گلکسی نوت ۷ بر عهده‌ی مدیران چینی این شرکت نیست پس نیازی نبوده که این‌گونه تعظیم کنند و از این رفتار بسیار ناراحت شده‌اند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Chinese-customers-outraged-after-Samsung-execs-kneeled-to-apologize-for-the-Galaxy-Note-7-fiasco_id87324″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MR.CAMPER

تعظیم با سجده خیلی فرق داره
اول فک کردم صف اول نماز جماعته

MH_R O Y A L

اون پیراهن سفیده دقیقا” داره چکار میکن!! به اون دوتا کمک میکنه سجده کنن!

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

منم تعجب کردم بعد اگه دقت کنی از چپ ب راست دارن موج مکزیی میرن (((((:

جدا از شوخی من معنی کلمه احترام به مشتری رو از سامسونگ یاد گرفتم

[Saeed Mohammadi]

بعد گندی که بالا اورده باید هر کار کنه تا مشتریاشو حفظ کنه به این نمیگن احترام به مشتری

saeid

من از حق سکوتم استفاده میکنم ?

Ali.leader

خخخخخخخ

Alibitaraf

ع.ن تعظیمو دیگه در اوردن خب بجای اینکه گند بزنید درست و حسابی کار کنید و کور کورانه گوشی ندید بیرون?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش