حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Vivo X9 و Vivo X9 Plus با دو دوربین ثانویه رصد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

در دو روز گذشته زمزمه های گوشی هوشمندی به نام Vivo X9 و Vivo X9 Plus به گوش میرسد که گوشی قدرتمندی به نظر می آید . گوشی Vivo X9 و Vivo X9 Plus در بخش دوربین ثانویه تا حدودی راه کمپانی الجی را پیش گرفته است ، این کوشی مانند الجی V10 دارای دو دوربین برای پنل جلویی میباشد و از یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است که به گفته ی این منبع خبری ، هر دو لنز به تکنولوژی Exmor sensors و dual pixel RGB lens سونی مجهز هستند . عملکرد های دقیق این دو دوربین برای گوشی Vivo X9 و Vivo X9 Plus  هنوز مشخص نشده است اما احتمال میرود مانند پرچمدار قبلی کمپانی الجی ، یک لنز عکس های با کیفیت تر با زاویه ی بیشتر و دیگری نسبت به لنز ۲۰ مگاپیکسلی عکس هایی با کیفیت پایین تر و زاویه ی کمتر را ثبت کند.

گوشی Vivo X9 و Vivo X9 Plus

بنا به گزارشات این سایت خبری ، گوشی Vivo X9 به چیپست هشت هسته ای Snapdragon 653 همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 510 مجهز است که علاوه بر پردازنده های آن ، گوشی Vivo X9 از ۴ گیگابایت رم  و گوشی Vivo X9 Plus از ۶ گیگابایت رم بهره میبرد . این دو گوشی ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارند و از درگاه Type – C پشتیبانی میکنند . نکته ی دیگری که بسیار توجه ما را جلب میکند شبیه بودن پنل پشتی این دو گوشی به آیفون ۷ است : قرار گیری محل دوربین و فلش ، همینطور خطوط آنتن و طراحی فلزی آن کاملا ما را یاد طراحی آیفون ۷ می اندازد .

 

گوشی Vivo X9 و Vivo X9 Plus

 

تمامی اطلاعات منتشر شده از این دو گوشی هوشمند به شرح بالا بوده و برای تکمیل این اطلاعات باید تا تاریخ عرضه رسمی یعنی ۱۷ نوامبر ( ۲۷ آبان ) صبر کنیم تا از مشخصات دیگری مانند قیمت ، دوربین اصلی ، وجود سنسور اثر انگشت و . . . اطلاع پیدا کنیم .

 

گوشی Vivo X9 و Vivo X9 Plus

 

[button type=”default” color=”” target=”http://www.phonearena.com/news/Teaser-for-Vivo-X9-and-Vivo-X9-Plus-confirm-dual-front-camera-setup-of-20MP-and-8MP_id87280″ link=””]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........