حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) تقریبا بدون حاشیه خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | حتما بخوانید، سامسونگ، شایعات

سامسونگ پس از شکست گلکسی نوت ۷ قصد دارد تا در گلکسی اس ۸ بسیار بهتر از چیزی که باید ارایه کند. البته تمام پیشرفت های مورد نظر برای گلکسی اس ۸ لزوما مربوط به شکست گلکسی نوت ۷ نمی شود و لزوما ارتباطی بهم ندارند اما عموما اینطور برداشت می شود. امسال شیائومی با می میکس (Mi Mix) تقریبا یک موبایل کاملا بدون حاشیه را تولید کرد. هر چند می میکس (Mi Mix) شیائومی واقعا آنطور که تبلیغ شده، بدون حاشیه نیست اما به مرز ۹۰نسبت % برای نمایشگر به بدنه رسیده است، حال برخی می گویند کمی کمتر و خود شیائومی کمی بیشتر اما موضوع بحث این نیست. گویا سامسونگ تصمیم گرفته است تا نمایشگر تقریبا بدون حاشیه را در گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) استفاده کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم منظور سامسونگ از نمایشگر بدون حاشیه چیست؟

هم اکنون اگر به محصولات دو لبه خمیده سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ یا حتی نوت ۷ نگاه کنید می بینید که حاشیه در سمت راست و چپ این دستگاه تقریبا بی معنی است. تنها بخشی که حاشیه در آن به شکل مشخصی دیده می شود، بالا و پایین نمایشگر است. با این اوصاف نسبت نمایشگر به بدنه در گلکسی اس ۷ اج و نوت ۷ به نسبت رقبا بسیار کم است و در بدنه به مراتب کوچکتر جای گرفته اند. با این وجود نسبت نمایشگر به بدنه بین ۷۵% تا ۸۰% است. حال تصور کنید نمایشگری که نسبت نمایشگر به بدنه آن بالای ۹۰% باشد. این نسبت هر چقدر بزرگتر باشد، حاشیه تصویر کمتر است.

samsung-galaxy-note-7

یکی از دنبال کننده های فعالیت سامسونگ در زمینه نمایشگر از تایید یا تکذیب قرار گرفتن چنین نمایشگری در گلکسی اس ۸ خودداری کرده است اما عنوان می کند که سامسونگ تلاش های قابل توجهی در جهت افزایش تولید این نوع نمایشگرها داشته است. Park Won-sang یکی از مهندسان اصلی در زمینه نمایشگرهای سامسونگ می گوید که احتمالا سال بعدی سامسونگ چنین نمایشگرهایی را استفاده خواهد کرد. در ادامه توسعه سامسونگ در این زمینه انتظار می رود که تا چند سال آتی به نسبت نمایشگر به بدنه ۹۹% هم برسند! فوق العاده است.

اما به شایعات گلکسی اس ۸ برسیم. در شایعات قبلی خبر از حسگر اثرانگشت اپتیکال سامسونگ برای گلکسی اس ۸ شنیدیم که آن هم به دلیل احتمال همین نمایشگر تمام صفحه خواهد بود. به این صورت که حسگر اثرانگشت با نمایشگر یکپارچه خواهد بود. البته همه این ها شایعات است و باید منتظر اخبار موثق تر باشیم. نظر شما درباره گلکسی اس ۸ احتمالی با این مشخصات چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”http://www.sammobile.com/2016/11/01/samsung-reportedly-developing-full-screen-oled-display-for-the-galaxy-s8/” link=””]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Phenomenalll30

عالی میشه همیشه آرزو داشتم همچین چیزی رو بخرم که خدا رو شکر به لطف سامسونگ و خدمتش به بشریت دارم به آرزوم میرسم در مورد نوت ۷ هم واقعا حیف شد تکنولوژی ضرر کرد و عقب موند،ان شا الله تو اس ۸ جبران کنه چون واقعا رقابت به نفع من و شما مصرف کننده هستش.

Adroit

منتظریم ببینیم سامسونگ چی تو چنته داره که رو کنه…
امیدوارم یک گوشی کم نقص و عالی رو از سامسونگ ببینم
به احتمال زیاد گوشی بعدیم همین s8 خواهد بود
البته اگه منو قانع به خریدش کنه

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

یا خدا کدوم گوشی میخاد با این رقابت کنه اصلا تا سال ۲۰۲۰ هم هیچ گوشی نمیتونه به گرد پایه اس ۸ برسه همونطور که اس ۷ که اول سال اومد تا الان که اخر سال هست هیچ پرچمداری حریفش نشد تازه سامسونگ تو اس ۷ اج کار خاصی انجام نداد و بهترین اسمارت فون هست حالا اس ۸ که بماند سامسونگ بهترین اسمارت فون هایه اندرویدی رو تولید میکنه منم خوشحالم طرفدار همچین برند با کیفیت با اصالت و عالی هستم

iranian_mind00

منم گوشیای سامسونگ رو خیل دوست دارم
اما حرفای بی منطق میزنید که چی آخه ، سال ۲۰۲۰ ؟! تا اون موقع توانایی گوشیای چند برابر شده.

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

مطمعن باش اس ۸ انقدر پیشرفت خواهد کرد که گوشی هایی که تواناییشون ۱۰ برابرم بشه باز نمیتونن به گرد پایه اس ۸ برسن

blade

چند سالته عمویی بدجور جوگیر شدی

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

بهت یاد ندادن با پدرت درست حرف بزنی بد تربیتت کردم

blade

آدم خوبه قبل از نظر دادن یه خورده فکر کنه و با حالت جوگیری نظر نده آخه این چه حرفیه که تا سال ۲۰۲۰ هیچ گوشی ای به گرد پاش هم نمیرسه خوب حق بده که آدم به سن و سالت شک کنه دیگه عمویی

BENI.chalton

جانم بوسو بده بیاد،اس هشت سامسونگ تاریخ ساز ترین گوشی موبایل.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)