حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت پیش فروش سرفیس بوک بروز شده با پردازنده Core i5 را آغاز کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مایکروسافت

مایکروسافت در کنفرانس معرفی سرفیس استودیو ، از سرفیس بوک بروز شده نیز رونمایی کرد. این مصحول دارای پردازنده بروزشده و پردازشگر بهتری نسبت به قبل است. در بخش گرافیک و زمان شارژ دهی نیز شاهد بهبودهایی بوده‌ایم. از امروز پیش فروش نسخه ضعیف‌تر این سری با پردازنده Core i5 و حافظه ۵۱۲ گیگابایت ، آغاز شده است.

با ترنجی همراه باشید…

تا سال گذشته ، مایکروسافت در بازاز جهانی هیچ‌گونه لپ‌تاپی با برند خود به بازار عرضه نمی‌کرد اما این روند با معرفی سرفیس بوک تغییر کرده است. سرفیس بوک مایکروسافت در سکوت کامل لو دهندگان معرفی شد و تا قبل از شروع مراسم معرفی ، هیچ‌گونه اطلاعاتی حتی در خصوص وجود داشتن چنین محصولی در هیچ سایتی و هیچ منبعی رویت نشده بود.

ویندوز ۱۰ به همراه یک لپ‌تاپ با صفحه نمایش تمام لمسی و کیفیتی خیره کننده و قلم سرفیس ، ایده آل هر گیک اهل دلی است! این لپ‌تاپ دارای آخرین سخت افزاری موجود نیست اما می‌تواند تا حد زیادی جوابگو نیازهای شما باشد. از امروز ردموندی‌ها ، پیش فروش سرفیس بوک با مشخصاتی برابر پردازشگر Core i5 و حافظه‌های داخلی متعدد را آغاز کرده‌اند.

New Surface Book configuration with Core i5 and 512GB of storage up for pre-order

از چند روز پیش پیش فروش سرفیس استودیو آغاز شده است و مایکروسافت توانسته است تا فروش رویایی را در این بخش تجربه کند. طبق آخرین اطلاعات ، موجودی این محصول چندین بار به اتمام رسیده است و پس از موجود شدن مجددا پیش فروش ، مایکروسافت این موضوع را به مشتریان جدید خود گوشزد کرده است که زمان تحویل سرفیس استودیو تا اوایل سال ۲۰۱۷ به طول خواهد انجامید.

این موضوع نشان از موفقیت اهالی ردموند است. پیش بینی می‌شود که از مدل ارزان قیمت سرفیس بوک جدید با مشخصات زیر ، استقبال خوبی به عمل آید:

  • پردازشگر Core i7
  • صفحه نمایش ۱۳ اینچی
  • قلم سرفیس
  • ۸ گیگابایت رم
  • حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت (احتمالا از نوع SSD) ، حافظه ۲۵۶ یا ۱۲۸ گیگابایت
  • فاقد درایو نوری
  • دارای تکنولوژی ویندوز Hello
  • سنسور اثر انگشت

این مدل سرفیس بوک دارای سه نوع حافظه داخلی است. ۱۲۸ گیگابایت ، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت. قیمت مدل ۵۱۲ گیگابایت ۱۹۹۹ دلار آغاز خواهد شد و این روند تا مدل‌هایی با پردازشگر Core i7 و رم ۱۶ گیگابایت به همراه پردازشگر گرافیکی مخصوص (GPU) ادامه دارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.windowscentral.com/new-surface-book-configuration-core-i5-and-512gb-storage-pre-order”]windowscentral[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com