حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ مک بوک پرو ۱۳ اینچی با تاچ بار

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید

اپل به تازگی از جدیدترین لپتاپ های خود رونمایی کرده است. کنفرانس پنج شنبه شب اپل برای خیلی از علاقه مندان به زمینه لپتاپ ها هیجان انگیز بود چرا که عنوان شده بود این کنفرانس متمرکز بر معرفی لپتاپ های جدید خواهد بود. این تمرکز عموما به معنی یک نوآوری بزرگ است و آن چیزی نیست جز طراحی جدید به همراه تاچ بار! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مدل ۱۳ اینچی مک بوک پرو با تاچ بار و آن را آنباکسینگ یا همان جعبه گشایی کنیم.

macbook-pro-with-touch-bar-2

مک بوک های جدید باریک تر و سبک تر شده اند تا آن جا که اپل دیگر نیازی به تولید مک بوک ایر ندیده است. به لطف پورت های جمع و جور تر و باریک تر حالا مک بوک پرو های جدید با ۴ پورت اما همگی از نوع USB Type C ارایه خواهند شد. این به نظر ما کمی زود است چرا که هنوز لوازم جانبی مناسب برای این پورت خیلی فراگیر نیست.

ترک‌پد یا همان تاچ پد بسیار بزرگتر در کنار کیبرد و تاچ بار جدید سبب رقم خوردن یک تجربه کاربری بسیار بهتر برای شما خواهد شد. البته از یاد نبرید که حسگر اثرانگشت Touch ID نیز اینجا برای شما روی لپتاپتان هم حضور خواهد داشت. تاچ بار موردی نیست که به زودی انتظار داشته باشیم با عمق یکپارچه سازی انجام شده در نرم افزارهای مک، در نمونه های ویندوز نیز دیده شود اما مسلما به زودی شاهد ارایه محصولات ویندوزی با این نوار نمایشگر بالای کیبرد خواهیم بود. سیستم صوتی جدید نیز از مک بوک ۱۲ اینچی به ارث برده شده تا بتواند شما را تحت تاثیر خود قرار بدهد.

اجازه بدهید ویدیوی جعبه گشایی و نگاه نزدیک به این لپتاپ های جدید اپل را با هم ببینیم:

[aparat id=”nl2Ya”]

نظر شما درباره مک بوک های جدید چیست؟ مدل با تاچ بار یا بدون آن را ترجیح می دهید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/watch?v=WmHtebBGzjg”]MKBHD[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)