حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مذاکره فوجیتسو و لنوو در زمینه کسب و کار PC

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، لنوو

شرکت فوجیتسو در بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ از بازیکنندگان اصلی صنعت PC به شمار می رفت اما در حال حاضر این کمپانی شهرت قبل خود را از دست داده و دیگر همچون گذشته نیست. حال به نظر می رسد لنوو قصد داشته بخش کسب و کار PC فوجیتسو را خریداری کرده و رونقی به آن ببخشد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

در اوایل این ماه شایعه ای مربوط به خریداری بخش کسب و کار PC فوجیتسو توسط لنوو منتشر شد و به تازگی مشخص شده این شایعه حقیقی بود. در روزهای گذشته دو شرکت فوجیتسو و لنوو تایید کردند که برای همکاری در این بخش به مذاکره با یکدیگر پرداختند.

در حقیقت لنوو با خریداری بخش کسب و کار PC فوجیتسو در توسعه و طراحی محصولات به فوجیتسو کمک خواهد کرد. تاتسویا تاناکا مدیرعامل فوجیتسو در گفتگویی با رسانه بیان داشت:

هدف از این همکاری تقویت برند بوده و می خواهیم به کاهش هزینه ها و رشد فروش بپردازیم.

البته فوجیتسو اشاره دقیقی به فروش بخش کسب و کار PC خود نداشت و تنها به همکاری اشاره کرد. به نظر می رسد پیرو شایعات قبلی لنوو با خریداری این بخش همکاری را با فوجیتسو آغاز می کند. لنوو در حال حاضر یکی از بزرگترین فروشندگان PC بوده و تاکنون چند شرکت بزرگ از جمله موتورولا را خریداری کرد و حال نوبت به فوجیتسو رسید.

در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

بخش لپ تاپ آینده تاریکی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH