حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیشنهادی که هر مک بوک داری را وسوسه می‌کند! مک بوک خود را تحویل دهید ، تا سقف ۶۵۰ دلار برای خرید سرفیس تخفیف بگیرید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، مایکروسافت

در هفته‌ای که گذشت ، دو غول بزرگ تکنولوژی کنفرانس‌های مهمی را برگزار کردند. چهارشنبه شب ابتدا نوبت مایکروسافت بود که با سرفیس استودیو ، سرفیس دایال و سرفیس بوک i7 دلربایی کند. ۲۴ ساعت بعد ، این بار نوبت اپل بود که دوست داران خود را به وجد آورد. معرفی سری جدید مک بوک پرو و حذف مک بوک ایر از لیست محصولات ۲۰۱۶ اپل ، مهم‌ترین اتفاقات این کنفرانس بود. ویژگی جالبی همانند تاچ بار نیز توانست آبروی اپل را در مقابل مایکروسافت بخرد. آیا شما با دیدن سرفیس بوک جدید وسوسه شده‌اید اما بدون فروش مک بوک‌تان ، خرید سرفیس بوک برای شما سخت است؟ مایکروسافت یک راهکار جالب اندیشیده است.

با ترنجی همراه باشید…

پیشنهادی وسوسه انگیز! مثل این می‌ماند که به بنده بگویند از جوجه کباب دست بکش و سری به کباب نگین دار بزن! آخه برادر عزیز اگر کسی هر دو غذا را دوست داشته باشد باید چه کار کند؟ هم مک بوک و هم سرفیس بوک هر دو مسلما جزو بهترین لپ‌تاپ‌های حال حاضر دنیای فناوری به شما می‌رود. دو دستگاه با دو کاربرد مجزا و دو روح جدا. سیستم عامل‌های متفاوت و طراحی متضاد. شاید یکی از نقاط مشترک این دو دستگاه تنها سنسور اثر انگشت باشد و صد البته قیمت‌های گزافشان! به هر حال برای خرید هر یک از این دو نسل ، باید میزان زیادی از حساب بانکی خود را به این امر اختصاص دهید.

طرح‌های تعویض در ازای تخفیف مدت‌های زیادی است که توسط شرکت‌های زیادی صورت می‌گیرد. مایکروسافت سال‌های قبل آیفون و گلکسی تحویل می‌گرفت و به جای آن به مردم لومیا تحویل می‌داد. چندی پیش اگر لپ‌تاپ قدیمی خود را به مایکروسافت تحویل می‌دادید، این شرکت راه‌حل های جالبی را برای خرید یک دستگاه جدید به شما ارائه می‌داد. این بار نوبت طرفداران اپل است. اگر از مک بوک خود خسته شده‌اید این فرصت را از دست ندهید (متاسفانه این طرح در ایران اجرایی نخواهد شد) با توجه به مدل مک بوک شما و همچنین لوازم جانبی همراهش ، قیمت تخفیف می‌تواند از ۲۰۰ تا ۶۵۰ دلار متغیر باشد. مایکروسافت لیست طولانی از مدل‌های مختلف مک بوک‌های اپل را در این طرح مثال زده است که امکان تعویض آن‌ها وجود دارد.

  1. ابتدا به این وب سایت بروید و ارزش لپ تاپ خود را مشخص کنید
  2. لپ تاپ قدیمی تان را به همراه تمامی تجهیزات به مایکروسافت تحویل دهید
  3. بعد از مدتی یک ایمیل با کد تبلیغاتی خاص دریافت خواهید کرد
  4. با وارد کردن این کد در سیستم مایکروسافت استور آنلاین ، از تخفیف ۲۰۰ تا ۶۰۰ دلار بهره مند خواهید شد

قیمت مدل پایه سرفیس پرو مایکروسافت از ۸۹۹ دلار و مایکروسافت سرفیس بوک از ۱۴۹۹ دلار شروع می‌شود. شما احتمالا باید ۲۹۹ تا ۸۹۹ دلار به عنوان ما به تفاوت بپردازید. مایکروسافت سرفیس بوک را یک محصول بسیار ویژه تلقی می‌کند و آن را مناسب هر قشری می‌داند.

photo_2016-10-27_21-56-15

پیشنهاد مایکروسافت بسیار خوب است اما این موضوع را نیز فراموش نکنید که اپل مشتریان بسیار وفاداری دارد. احتمال مهاجرت طرفداران مک بوک به سرفیس بوک کم است اما افرادی وجود دارند که بدون هیچ تعصب و تعارفی از تکنولوژی لذت می‌برند و کاری به برند ندارد. برای آن‌ها مهم نیست که مارک دستگاه چیست. تنها می‌خواهند از محصولی که در دست دارند ، کمال استفاده را ببرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://venturebeat.com/2016/10/27/microsoft-offers-macbook-owners-up-to-650-towards-a-surface-pro-or-surface-book/-run-through_id87164″]venturebeat[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com