حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی HTC نشان‌دهنده‌ی کاهش ضرر و افزایش سود این شرکت است

HTC نتایج مالی سه‌ماهه‌ی سوم امسال خود را تا پایان ماه سپتامبر منتشر کرد. این اطلاعات نشان‌دهنده‌ی افزایش درآمد ۱۸ درصدی در این مدت نسبت به همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته بوده درعین‌حال نیز مشخص می‌کند که همچنان زیان عملکردی این شرکت ادامه دارد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

درآمد کل HTC در این سه‌ماهه ۷۰۰ میلیون دلار بوده و رشد ۱۶٫۱ درصدی داشته است. تفاوت عملکردی درآمد و هزینه از منفی ۲۳٫۱ درصد در سال گذشته به منفی ۹ درصد بهبود پیداکرده و همچنین زیان عملکردی نیز حدوداً ۶۳ میلیون دلار برآورد شده است.

این گزارش از تمرکز HTC در دنیای واقعیت مجازی خبر داده است که با موفقیت HTC Vive در میان مخاطبان و منتقدان همچنان فروش خوبی را تجربه می‌کند اما ارقام دقیقی در این مورد منتشر نکرده است.

با سودی که از HTC Vive نصیب این شرکت شده، در کنار این محصول یک فروشگاه اپلیکیشن و بازی با محتوای واقعیت مجازی نیز برای کاربران راه‌اندازی کرده که باید دید این فروشگاه سود و درآمد HTC را در سه‌ماهه‌ی آینده به چه میزان افزایش خواهد داد. در این گزارش همچنین سود حاصل از تولید و فروش گوشی‌های جدید گوگل Pixel توسط HTC نیز مشخص نشده زیرا این محصولات هم به‌تازگی وارد بازار فروش شده‌اند و با این اوصاف HTC می‌تواند به افزایش بیشتر سود خود در سه‌ماهه‌ی آخر امسال نیز امیدوار باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/htc_q3_results_revenue_rises_losses_shrink-news-21330.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

ای جان
محصولات موفقش رو باید هدست واقعیت مجازی و پیکسلها معرفی کنیم . سود فروش پیکسلها را آخر سه ماه چهارم اعلام میکنن .
سود پیکسلها از نکسوس بیشتره چون حداقل پولی گرفته که لوگوی HTC را نزنه .
سال آینده هم امیدوارم با گوشی اکان و موفقیت چیپ ۸۳۰ و طراحی جدید تو این بازار اشباع شده اوضاعش خوب بشه .
محصولی انقلابی مثل HTC m7 یا m8
هرچند گفته بیشتر تمرکز شکرتو روی واقعیت مجازی میزارن اما معرفی گوشی موفق به همراه نسل جدید هدست واقعیت مجازی میتونه خوب باشه بین این رقبای سرسخت

riofarina

خوشحالم براش، lg و htc واقعا لیاقتشون بیشتر از این حرفاس.

REZA

خبر خیلی خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش