حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حتما بخوانید: محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک از دید رسانه‌ها

اگر شما نیز در دسته کاربران پر و پا قرص فیس‌بوک بوده و هستید احتمالاً بارها به دنبال محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک، این ابرشبکه اجتماعی بوده‌اید. امروز در ترنجی قصد داریم تا شما عزیزان را با محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک از دید رسانه‌ها آشنا کنیم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک از دید رسانه‌ها

شاید انتخاب محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک از بین میلیون‌ها صفحه موجود کار دشواری به نظر برسد چراکه این صفحات به‌صورت روزانه آپدیت شده و تعداد کاربران آن‌ها هرلحظه در حال تغییر است اما با کنجکاوی برخی رسانه‌ها فهرستی از ۱۰ صفحه‌ی محبوب فیس‌بوک تهیه شد که احتمالاً مشتاق دیدن آن‌ها هستید. توجه داشته باشید که انتخاب این ۱۰ صفحه می‌تواند از دید شما کاملاً متفاوت باشد اما ملاک اصلی انتخاب محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک تعداد کاربران این صفحات است.

۱۰- مایکل جکسون (Michael Jackson)

محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک

مایکل جکسون، خواننده، ترانه‌سرا، طراح رقص و موزیسین خارق‌العاده‌ای بود که نام خود را در تاریخ موسیقی پاپ جهان جاودانه کرد. اغلب افراد، از او به‌عنوان سلطان پاپ یاد می‌کنند چراکه آثار و ملودی‌های وی طی سالیان دراز در فرهنگ مردم جهان نفوذ کرده است. صفحه فیس‌بوک این هنرمند با ۷۵٫۸ میلیون طرفدار و بازدیدکننده، جایگاه دهم لیست ما را به خود اختصاص داده است.

۹- جاستین بیبر (Justin Drew Bieber)

محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک

جاستین بیبر، خود را در درجه اول به‌عنوان خواننده و در رتبه‌های بعدی به‌عنوان آهنگساز و نوازنده به جهانیان معرفی کرد. در سال ۲۰۰۹ با انتشار نخستین آلبوم خود با نام “دنیای من” مقدمات به اوج رسیدن خود را فراهم نمود تا جایی که در سال ۲۰۱۱ از سوی مجله تایم به‌عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار سال برگزیده شد. طبق گزارش‌های منتشرشده از سوی مجله فوربس در سال ۲۰۱۲، درامد جاستین بیبر طی دو سال به ۱۰۸ میلیون دلار رسید. جالب است بدانید که به گفته خود جاستین بیبر، او همواره تحت تأثیر مایکل جکسون قرار داشته است. آمار طرفداران جاستین بیبر که خود را Beliebers می‌خوانند مرز ۷۷٫۶ میلیون نفر را در صفحه فیس‌بوک او گذراندند.

۸- ریحانا (Rihanna)

محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک

هنر خوانندگی، بازیگری و طراحی لباس همگی به هم پیوست تا شخصیت وجودی این هنرمند اهل باربادوس را شکل دهند. ریحانا با انتشار رسمی نخستین آلبوم خود با نام موسیقی خورشید در سال ۲۰۰۵ نام بلندآوازه خود را به گوش همگان رساند. او تاکنون موفق به کسب هفت جایزه گرمی، هشت جایزه موسیقی آمریکا، دو جایزه بریت و ۲۲ جایزه بیلبورد شده است. مجله فوبز در سال ۲۰۱۲ ریحانا را در جایگاه چهارمین هنرمند بااقتدار جهان قرارداد که این افتخار طی تنها ۱۲ ماه، ۵۳ میلیون دلار را برای وی به ارمغان آورد. اگرچه تعداد طرفداران این هنرمند در صفحه اینستاگرامش آن‌گونه که شایسته اوست گرد هم جمع نشدند اما ۸۱٫۹ میلیون طرفدار در صفحه فیس‌بوکش ناکامی او در اینستاگرام را جبران کردند!

۷- لیونل مسی (Lionel Andrés Messi Cuccittini)

محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک

اسطوره فوتبال بارسلونا و آرژانتین کوچک‌ترین لقبی است که می‌توان به این فوق ستاره نسبت داد. کمتر کسی را می‌بینیم که نام بلندآوازه مسی را نشنیده باشد. مسی تنها بازیکنی است که موفق به کسب ۵ عنوان بهترین بازیکن سال اروپا شده است. او چهار بار متوالی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را به خود اختصاص داد و آخرین بار در سال ۲۰۱۵ این عنوان را کسب کرد. او که غالباً به‌عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان شناخته می‌شود با ۸۶٫۹ میلیون طرفدار در فیس‌بوک جایگاه هفتم لیست محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک را به خود اختصاص داده است.

۶- باشگاه رئال مادرید (Real Madrid Club de Fútbol)

محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک

فیفا از باشگاه رئال مادرید به‌عنوان موفق‌ترین باشگاه تاریخ فوتبال اسپانیا و اروپا همچنین موفق‌ترین باشگاه قرن ۲۰ یاد می‌کند. از میان بی‌شمار افتخارات این باشگاه می‌توان به ۱۱  قهرمانی کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد. در سال ۲۰۱۲ درامد این باشگاه به ۵۱۲ میلیون یورو رسید که رئال مادرید را در صدر با ارزش‌ترین تیم‌های دنیا قرارداد. صفحه رسمی فیس‌بوک باشگاه رئال مادرید با ۹۲٫۳ میلیون طرفدار در دسته محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک قرار دارد.

۵- امینم (Marshall Bruce Mathers III)

محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک

مارشال بروس مدرز سوم ملقب به امینم (EMINƎM) نخستین خواننده هیپ‌هاپ است که موفق به دریافت جایزه اسکار برای بهترین ترانه شده است. امینم تنها هنرمندی است که توانسته برای ۳ آلبوم متوالی خود، جایزه گرمی بهترین آلبوم رپ سال را دریافت نماید. صفحه‌ی یوتیوب امینم تاکنون بیش از ۱ میلیارد بازدید داشته که این آمار در نوع خود قابل‌توجه است. اگرچه او از سال ۲۰۱۳ تاکنون آلبوم جدیدی را منتشر نکرده است اما صفحه فیس‌بوک او ۹۱٫۴ میلیون طرفدار یکی از محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک است.

۴- باشگاه بارسلونا (Fútbol Club Barcelona)

محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک

این باشگاه که شهرت جهانی خود را از شیوه حمله منحصربه‌فرد خود کسب کرده برخلاف سایر باشگاه‌های فوتبالی، بارسلونا توسط هوادارانش اداره می‌شود! بارسلونا جدای از تمامی پیروزی‌ها و مقامات اکتسابی، پرافتخارترین تیم اسپانیا محسوب می‌شود. باشگاه بارسلونا با ۳۶۶ میلیون یورو درامد در سال، دومین باشگاه ثروتمند دنیا به شما می‌رود. بارسلونا تنها باشگاهی است که موفق به کسب ۶ گانه جام‌ها شده است. صفحه رسمی باشگاه بارسلونا با ۹۴٫۴ میلیون طرفدار چهارمین صفحه محبوب فیس‌بوک به شما می‌رود.

۳- وین دیزل (Mark Sinclair)

محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک

مؤسس کمپانی تولیدی One Race Films با نام مستعار وین دیزل (Vin Diesel) امروزه به یکی از محبوب‌ترین بازیگران سینمای جهان مبدل شده است. وین دیزل با فیلم سیاه مثل زغال پا به عرصه سینما گذاشت تا سینمای جهان یکی از بهترین بازیگران تاریخ خود را به همگان معرفی کند. از معروف‌ترین بازی‌های او می‌توان به ایفای نقش در مجموعه فیلم‌های سریع و خشن، ریدیک و تریپل ایکس اشاره کرد. طرفداران صفحه فیس‌بوک او با ۱۰۰ میلیون نفر تقریباً چهار برابر طرفداران اینستاگرامی اش هستند.

۲- شکیرا (Shakira Isabel Mebarak Ripoll)

محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک

شکیرا که اغلب با صدای فوق‌العاده‌اش در سبک rock and roll، لاتین و عربی شناخته می‌شود، طراح لباس و ترانه‌سرایی چیره‌دست است. او پس از آشنایی با مدافع تیم بارسلونا جرارد پیکه، از او صاحب دو پسر به نام‌های میلان و سوشا شد. جالب است بدانید که شکیرا یکی از نمایندگان رسمی باشگاه بارسلونا برای اجرای طرح‌های خیریه این باشگاه است. این خواننده کلمبیایی با ۱۰۴٫۵ میلیون طرفدار در صفحه فیس‌بوکش به یکی از معروف‌ترین خوانندگان جهان مبدل شده است.

۱- کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro)

محبوب‌ترین صفحه‌های فیس‌بوک

اعجوبه تیم ملی پرتغال و فوق ستاره باشگاه رئال مادرید در سال ۲۰۰۹ با رقم نجومی ۸۵ میلیون پوند از منچستریونایتد به باشگاه کهکشانی‌ها پیوست تا در آن سال به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال مبدل گردد. رونالدو با حقوق سالیانه ۲۱ میلیون پوند، پردرآمدترین بازیکن حال حاضر جهان است. جالب است بدانید مبلغ ذکرشده در قراردادهای رونالدو برای جدایی او از رئال مادرید ۱ میلیارد یورو است! رونالدو که پس از مسی، دومین گل زن برتر تاریخ لالیگا است، نخستین بازیکنی در تاریخ لالیگا به شمار می‌رود که موفق به زدن ۵ گل در زمین حریف شده است. جدای تمام افتخارات بزرگ این فوق ستاره، رونالدو با ۹۴ گل رکورد دار گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا است. صفحه فیس‌بوک رونالدو با ۱۱۷ میلیون بازدید‌کننده و طرفدار در صدر فهرست محبوب‌ترین صفحه‌های فیسبوک قرار می‌گیرد.

زندگی شخصی رونالدو

کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۰ پدر شد و خانواده رونالدو، اسم مستعار کریستیانینو را به فرزند رونالدو نسبت دادند. رونالدو هرگز به‌طور عمومی نام و هویت مادر فرزندش را فاش نکرده است اما حضانت فرزندش به‌طور کامل در اختیار رونالدو است. رونالدو در سال ۲۰۱۰ با ایرینا شایک، بازیگر و مدل روسی نامزد کرد و ۵ سال بعد در ۲۰۱۵ خبر جدایی این زوج در رسانه‌ها خبرساز شد. رونالدو در تائید این خبر بیانیه‌ای به شرح زیر را اعلام کرد:

پس از ۵ سال زندگی، رابطه من با ایرینا شایک به‌طور تأسف باری به پایان رسید. به این نتیجه رسیدیم که پایان این رابطه برای هر دو ما بهتر است و در پایان آرزو دارم ایرینا در هرجایی است به آرامش و خوشبختی کامل برسد.

رونالدو پس از ایرینا با یکی مجری‌ها و گزارشگرهای تلویزیونی اسپانیا به نام لوسیا ویالون آشنا شد و با او نامزد کرد. اگر در مورد زندگی مذهبی رونالدو نیز بحث کنیم، باید بگوییم که او یک مسیحی کاتولیک است.

نظر شما در مورد فهرست تهیه شده توسط برخی رسانه‌ها چیست؟ ایا می‌توان سفه‌های دیگری را نیز در این فهرست جای داد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.telegraph.co.uk/technology/0/most-popular-facebook-accounts—in-pictures/”] telegraph [/button]

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%D9%94_%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C”] wikipedia [/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AK_007

جای شماره ۴ و ۵ معکوسه
جالب بود

REZA

پست خوبی بود،مایکل جکسون و امینم واقعا تکرار نشدنی هستن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید