حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به سرفیس استودیو (Surface Studio)

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، مایکروسافت

کامپیوترهای رومیزی با ارایه موبایل های هوشمند و تبلت ها بازار خود را تحت الشعاع این گجت های هوشمند و جدید دیدند. این دسته از دستگاه ها عموما شاهد افت سهم بازار خواهند بود اما این سبب نمی شود که این بازار از پیشرفت باز بماند. دستگاه های All in One نسل پیشرفته کامپیوترهای رومیزی هستند و بهترین آن ها را می توان در محصولات اپل دید، یعنی iMac ها. حال غول بزرگ دنیای فناوری در زمینه نرم افزار کامیپوترهای شخصی، تصمیم گرفته در اکوسیستمی که فرمانروایی می کند دستگاهی شایسته تولید کند. سرفیس استودیو (Surface Studio) حاصی چنین نگرشی است، در ادامه همراه ما در ترنجی باشید تا نگاهی نزدیک به سرفیس استودیو داشته باشیم.

طراحی منحصر به فرد سرفیس استودیو یکی از اصلی ترین جذابیت های آن است. کیفیت بدنه آن، ضخامت بسیار کم و البته مکانیسم بسیار جالب برای پایه از موارد جالب توجه در کامپیوتر رومیزی مایکروسافت است. سرفیس استودیو همانند تبلت های سرفیس از قلم مایکروسافت هم پشتیبانی می کنند و صفحه نمایش لمسی دارد. ویدیوی معرفی رسمی سرفیس استودیو را با هم دیدیم، حال وقت آن است که این دستگاه را با هم در دنیای واقعیت ببینیم. با ترنجی همراه باشید:

[aparat id=”qaJ2C”]

نظر شما درباره سرفیس استودیو (Surface Studio) چیست؟ چه چیزی در آن را بیشتر می پسندید؟ به کامپیوترهای رومیزی All in One چقدر اعتقاد دارید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.theverge.com/circuitbreaker/2016/10/26/13380462/microsoft-surface-studio-pc-computer-announced-features-price-release-date”]Theverge[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)