حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل عرضه هدفون بی‌سیم «ایرپاد» را به زمان دیگری موکول کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، گجت‌های پوشیدنی

شرکت اپل ماه گذشته در کنار معرفی آیفون ۷ و ۷ پلاس از هدفون بی‌سیم جدید خود با نام «ارپادز» (AirPods) هم رونمایی کرد. این هدفون دارای باتری با شارژدهی پنج ساعت است اما در عین حال کیفی با آن ارایه می‌شود که حاوی باتری اصلی ارپادز است. این باتری به کاربران اجازه می‌دهد تا هدفون ارپادز خود را در حین راه رفتن هم شارژ کنند.

اپل قیمت ۱۵۹ دلاری را برای ارپادز در نظر گرفته است و گفته بود که این دستگاه را ماه اکتبر (آبان) عرضه می‌کند ولی امروز درست چند روز مانده به پایان ماه جاری میلادی این شرکت اعلام کرد که ارایه ارپادز به تعویق افتاده است.

سخنگوی اپل در گفت‌وگو با نشریه الکترونیکی تک کرانچ (TechCrunch) گفته است: «ما تا زمانی که محصولی به طور کامل آماده استفاده نشود از عرضه آن خودداری می‌کنیم. در خصوص هدفون ارپادز نیز همچنان به اندک زمان بیشتری برای آماده‌سازی آن جهت استفاده کاربران نیازمندیم.»

با این حال، شرکت اپل برای مشتریان محصولات خود مشخص نکرده است که ارپادز چه زمانی مهیای ارایه می‌شود. شما نیز اگر درصدد خرید این هدفون جدید بی‌سیم هستید، جز این که انتظار بکشید چاره دیگری ندارید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.neowin.net/news/apple-delays-launch-of-wireless-airpods—and-its-not-yet-clear-when-theyll-be-released”]neowin[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار