حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل (Pixel) چطور ساخته شد؟ طنز

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، گوگل

عموما یک تصور در بین دسته ای از کاربران رواج دارد و آن این است که تمام شرکت های دیگر یک سرلوحه دارند به نام اپل و محصولات خود را با الهام گرفتن از آن تولید می کنند! حتما با این تصور آشناییت دارید. حال این بار یکی از کاربران که چنین تصوری درباره گوگل Pixel دارد اقدام به ساخت یک ویدیو جالب کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این ویدیو را با هم ببینیم.

گوگل پیکسل جدیدترین پرچمدار اندروید است که البته اولین تولید ساخت گوگل به شمار می رود. عموما اولین ها همیشه اهمیت خاصی دارند چون در اکثر اوقات زبان طراحی برای نسل های بعدی متکی بر آن خواهد بود، علاوه بر طراحی نیز موارد زیاد دیگری را مشخص می کند. گوگل همیشه عادت به ارائه یک طراحی ساده برای جلوی نکسوس ها و یک طراحی منحصر به فرد برای پشت آن داشت و این عادت به پیکسل ها هم سرایت نموده است. عموما نکسوس ها با همکاری هر شرکتی که ساخته می شد، بویی از طراحی آن شرکت هم می برد و درباره پیکسل نیز همچنین است. پیکسل ها با همکاری اچ تی سی ساخته شده اند و پیکسل ها از نمای جلو شبیه به دستگاهی مثل HTC A9 است که البته آن خود در پنل جلویی شباهت زیادی به آیفون دارد. بدین صورت است که می توان استنتاج کرد پیکسل شبیه آیفون است، البته از نمای جلو.

به دلیل همین شباهت ها، ویدیو جالب و طنزی درباره «گوگل پیکسل چطور ساخته شد؟» منتشر شده که به شکل خنده داری یک آیفون را به پیکسل تبدیل می کند! در ادامه این ویدیو را با هم خواهیم دید:

[aparat id=”8VEQs”]

نظر شما چیست؟ چقدر با این حرف موافقید؟ آیا واقعا طراحی آیفون ها آنقدر ایده آل است که اکثر موبایل ها به سمت شبیه شدن آن پیش می روند؟ pixel کپی آیفون است؟!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Video-shows-how-Google-created-the-Pixel-Humor_id87087″][/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

جالب بود

Adroit

ینی شرکتا گوشی به صورت ذوزنقه هم بزنن بیرون باز هستن آدمایی که میگن “به نظرتون شبیه آیفون نیست..؟؟” ?

Milad.tech

مشکل اپل و طرفداراش اینه که فکر میکنن هنوز ایفون همون ایفون زمان استیو جابزه
ایفون با استیو جابز ایفون بود الان فقط یک اسمارتفونه مثل بقیه
که البته هنوز رزولیشن HD داره
ایرادات عجیبو غریب داره که هواوی نداره مثل رنگ بدنه ی جت بلک یا سر و صدای پردازنده
یا زمان شارز شدن ۴ساعتی در مدل پلاس

MH_R O Y A L

دقیقا”

j30

مشکل اینه که نمیتونن مث سونی از خودشون مایه بزاره

j30

مشکل اینه که نمیتونن مث سونی از خودشون مایه بزارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)