حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک پرو جدید و Touch Bar ؛ جادوی جدید اپل!

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار

باید اعتراف کنیم که قابلیت تاچ بار (Touch Bar) ما را به شدت مجذوب خود کرده است. این نوار افزار جدید که در قسمت بالایی مک بوک پرو گنجانده شده است ، دارای امکانات بسیار جالبی است که می‌توان حتی به آن لقب یک انقلاب کوچک اما جالب را داد.

با ترنجی همراه باشید…

بگذارید کمی در خصوص Touch Bar برای شما توضیح دهیم. طبق برداشت ما در ترنجی این نمایشگر کوچک لمسی امکانات جالبی در اختیار شما می‌گذارد. برای مثال شما می‌توانید با سوییچ کردن در آن ، به نرم افزارهای مختلف بروید. در هنگام فرستادن ایمیل با گزینه‌هایی همانند ارسال و پیوست فایل مواجهه خواهید شد. در نرم افزار مخصوص Pages اپل ، امکانات خاصی برای نوشتن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای بولد کردن نوشته شما دسترسی بسیار راحت‌تری خواهد داشت ، حتی برخی از کلمات پیش فرض در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در سافاری ویژگی‌هایی همانند بازگشت و بارگزاری مجدد در اختیار شماست. برخی از وب‌سایت‌های مورد علاقه‌تان نیز در تاپ بار قابل دسترس خواهند بود. این نمایشگر کوچک به ضربات انگشت در سطوح مختلف حساس است (چیزی همانند تاچ سه بعدی) و اپل امکانات خاصی برای آن در نظر گرفته است. برای عاشقان اموجی ها نیز خبر خوشی داریم. امکان دسترسی به اموجی‌ها در تاچ بار فراهم است!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mainuser

نمیدونم چرا یاد نسخه اندرویدی برنامه Lazy Swipe افتادم!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com