حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

blackberry-dtek60 رسما رونمایی شد، سخت افزار قابل توجه

در چند هفته‌ی اخیر اطلاعات بسیاری از آخرین تلاش‌های BlackBerry پیش از عرضه‌ی گوشی هوشمند جدید خود به بیرون درز کرده بود. این شرکت چندی پیش یک دستگاه میان رده با عنوان DTEK50 را عرضه کرده بود و حالا امروز یک محصول پیشرفته از همین خانواده را با عنوان DTEK60 را رونمایی کرده است؛ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر از این محصول بخوانید.

BlackBerry DTEK60 بر اساس طراحی اصلی TCL تولیدشده و درواقع بسیار شبیه به آلکاتل Idol 4S است. دستگاه جدید BlackBerry از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی QHD در کنار بدنه‌ای فلزی شیشه‌ای ساخته شده است؛ پردازنده‌ی این گوشی اسنپدراگون ۸۲۰ بوده و دوربین پشتی آن ۲۱ مگاپیکسلی می‌باشد، منبع انرژی این محصول یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری با امکان شارژ سریع نسخه ۳٫۰ کوآلکام است و درست در زیر دوربین این گوشی نیز سنسور تشخیص اثرانگشت قرارگرفته و درنهایت پورت USB نوع C هم در آن به‌کار گرفته شده است.

blackberry-dtek60-2

BlackBerry DTEK60 با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۶ مارشملو عرضه می‌شود و به‌زودی نیز به اندروید ۷٫۰ نوقا نیز به‌روزرسانی خواهد شد. این شرکت همچنین چند ویژگی امنیتی مخصوص به خود را نیز به نرم‌افزار گوشی افزوده است تا مثل همیشه خیال مشتریان خود را از بابت امنیت راحت کند، این دستگاه هم‌اکنون در وب‌سایت شرکت با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/10/blackberry-dtek60-finally-announced-today/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش