حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل Jamboard رقیب سرفیس هاب مایکروسافت معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، گوگل

شرکت گوگل به تازگی وایت بورد لمسی را معرفی کرده که Jamboard نام داشته و محصولی مشابه سرفیس هاب مایکروسافت است. گوگل با به کارگیری برنامه مستقل G Suite در آن، وسیله ای برای جلسات کاری و غیره معرفی کرده است. برای مشاهده ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

Jamboard گوگل صفحه نمایش ۵۵ اینچی ۴K لمسی بوده که نسبت به صفحه نمایش ۵۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی سرفیس هاب مایکروسافت برتری دارد. همچنین در قیمت نیز گوگل با عرضه ۶۰۰۰ دلاری آن موجب شد تا قیمتی رقابتی ایجاد کند زیرا سرفیس هاب با قیمتی بیش از ۹۰۰۰ دلار به فروش می رسد.

به گفته گوگل Jamboard برخلاف وایت بورد بسیار کارآمدتر بوده و وظایف مختلفی را قادرست انجام دهد. تمامی محتواهای آن نیز در سرویس ابری ذخیره خواهد شد و به ذخیره سازی جداگانه ای مجهز نمی باشد تا اطلاعات را ذخیره سازد.

همچنین بوسیله پیام رسان Hangouts در فضای کسب و کار می توان از آن استفاده های مختلفی کرد. گوگل برای کاربران G Suite برنامه Netflix و Spotify را جهت برخورداری از سرگرمی در نظر گرفته است.

گوگل Jamboard را اوایل سال ۲۰۱۷ با قیمت ۶۰۰۰ دلار عرضه می کند و در آینده همکاری بیشتری با کاربران G Suite خواهد داشت. اگر می خواهید یک دستگاه از Jamboard را خریداری کنید به اینجا مراجعه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH