حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحان اپل درخت کریسمس آذین می‌کنند!

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، سبک زندگی

جانی آیو، مدیر ارشد طراحی شرکت اپل، و مارک نیوسان، طراح صنعتی، در حال طراحی پروژه جدید انحصاری موسوم به “درخت کریسمس” برای تعطیلات سال نوی میلادی هستند.

این درخت بخشی از مراسم فصلی هتل کلاریج (Claridge) در لندن است. از سال ۲۰۰۹ میلادی، طراحان متفاوتی درختان منحصر به فردی برای بزرگداشت روزهای تعطیل کریسمس طراحی کرده‌اند. کار آیو و نیوسان ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۸ آبان ۱۳۹۵) رونمایی خواهد شد.

این دو نفر پیش از این نیز در طراحی خانه مد ایتالیا با نام دولچه و گابانا، خانه کلی الیس معروف به مک‌کوئین و محل شرکت بربری متعلق به کریستوفر بیلی (کارآفرین، طراح مد و مدیر ارشد اجرایی بریتانیا) با هم همکاری داشته‌‌اند.

در دو دهه گذشته آیو نقش اصلی را در شرکت اپل بر عهده داشت است اما این اواخر عقب نشینی کرده و گاهی با مشارکت نیوسان برای اجرای پروژه‌های عجیب و غریب سر و کله‌اش پیدا می‌شود. از جمله کارهای مشهور این دو می‌توان به طراحی و اجرای «میز مهربانی» و «دوربین نیکوکاری» اشاره کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.theverge.com/2016/10/25/13410414/apple–jony-ive-marc-newson-collaboration-claridge-christmas-tree”]theverge[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mramir

طراحان مایکروسافت چی طراحی میکنن طراحان اپل چی طراحی میکنن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار