حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل موتور ویبره شبیه به اپل Taptic engine دارد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، گوگل

ویبره یکی از موارد حیاتی موبایل شماست که اگر نباشد تجربه کاربری شما بسیار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. از اعلان اعلانیه ها بدون صدا و حتی نیاز به نگاه کردن به موبایل توسط لرزش بگیرید تا تعامل دستگاه با شما در اعلان درک فرامین شما به دستگاه! آیفون ها با به ارث بردن فناوری Taptic engine از مک بوک های اپل، تجربه جدیدی در این زمینه ارائه کردند و تعامل شما را با نمایشگر ۳D Touch در آیفون ۶ اس قابل درک تر کردند. در آیفون ۷ نیز برای دکمه غیر فیزیکی خانه از آن استفاده شد. حال به نظر می رسد گوگل در پیکسل ایکس ال خود از راه حل مشابهی بهره جسته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عموما کاربرهای کنجکاوی وجود دارند که دوست دارند از همه چیز سر در بیارورند. با کوچکترین احساس تغییری حس کنجکاوی برانگیخته می شود و به دنبال پاسخ می روند و عموما پاسخ های جالبی هم بدست می آید. گویا حس ویبره گوگل پیکسل کمی متفاوت با آنچه که در دیگر دستگاه ها دیده ایم و شبیه به آیفون های ۶ اس به این سو بوده است. به همین دلیل یکی از کاربران هر دو دستگاه را زیر اشعه ایکس قرار داده و از عملکرد موتور ویبره آن ها فیلم گرفته است، فیلمی که در ادامه با هم خواهیم دید:

[aparat id=”nebwH”]

همانطور که می بینید دقیقا همانند یکدیگر نیستند اما شباهت هایی دارند. در حقیقت نمونه اپلی بازخورد نرم تر و با جزئیات تری خواهد داشت اما نمونه گوگلی بیشتر سعی در متوجه کردن شما به هشدارها دارد. آیا با موتور تپ تیک روی آیفون ها تجربه داشته اید؟ بازخورد ویره آن را چطور دیده اید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/iphone_7_plus_taptic_engine_viewed_in_xray_pixel_xl_too-blog-21259.php”][/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)