حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

متأسفانه سامسونگ گلکسی S8 زودتر از موعد عرضه نخواهد شد

یک منبع آگاه ناشناس از شرکت سامسونگ شایعه‌ی ارائه‌ی زودتر از موعد پرچم‌دار بعدی این شرکت را رد کرد، پیش‌تر شایعه شده بود سامسونگ تلاش دارد گلکسی S8 را زودتر از موعد معرفی کند تا این‌گونه بتواند شکست پرچم‌دار ناکام خود یعنی نوت ۷ را جبران کند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

بر اساس گزارش ETNews این منبع آگاه از شرکت سامسونگ اعلام کرده که در حال حاضر تصمیمی برای ارائه‌ی پیش از موعد گلکسی S8 گرفته نشده و همچنین تأکید کرده که جلوتر انداختن تاریخ عرضه‌ی یک محصول در واقعیت امری غیرممکن است.

به نظر منطقی نیز می‌رسد ازآنجایی‌که سامسونگ هنوز به‌صورت رسمی دلیل آتش گرفتن و انفجار نوت ۷ را اعلام نکرده است، پس مطمئناً تعجیل برای ارائه‌ی محصولی تازه تا زمانی که علت مشکل پرچم‌دار قبلی این شرکت مشخص نشده باشد حرکتی بدون منطق خواهد بود.

همچنین این گزارش عنوان کرده است که سامسونگ به مدت دو هفته روند تولید گلکسی S8 را متوقف کرده تا با تمرکز بیشتر دلیل اصلی آتش گرفتن نوت ۷ را بیابد. سامسونگ به‌طورمعمول محصولات پرچم‌دار سری S خود را هرساله درست پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی می‌کند؛ این نمایشگاه امسال در ۲۷ فوریه آغاز به کار خواهد کرد با این وجود فعلاً انتظار می‌رود که پرچم‌دار بعدی سامسونگ در ماه مارس عرضه شود.

نظر شما دراین‌باره چیست آیا سامسونگ باید زودتر از موعد پرچم‌دار خود را راهی بازار کند؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/samsung-galaxy-s8-724389/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya Tech

چرا توی تیتر زدید متاسفانه اتفاقا به نظر من خیلی هم خوبه چون هر چه قدر بیشتر روی یه گوشی کار کنه اونو با کیفیت بهتری عرضه میکنه و گوشی بهتری میشه خیلی هم عالی ??

Milad.tech

امیدوارم s8 مثل s7 موفق بشه در فروش اما با امکانات نوت ۷
کاش دست از بدنه ی شیشه ای برداره و s8 رو فلزی بسازه

galaxy

بسم الله
مناسفانه چیه زدین

mahdi.seyyed.akbari

خخخخ چی چیو میگید خیلی خوبع
نوشته توقف شده برای علت نوت ۷?
یعنی بر… به شرکتی که نمیتونه علت مشکل انفجار گوشایشو بدونه خداوکیلی یا از ایران مهندس استخدام کرده یا کره ای ها اینجورن
بخدا جی ۴بنده بردش سوخت بردم نمایندگی دیدم خیلی از گوشی های الجی بردش میسوزه واقعا باید تاسف خورد که اینجور گوشی میدن دست مردم
واقعا چقد باید از یه شرکت های فرنگ که برای چاپیدن منو تو هستن طرفداری کنیم
داداش ما پیشرفت نخواستیم جی میشد هر سه چهار سال یبار گوشی میدادن هم پیشرفت میکرد هم همه به نسل جدید میرفتن و گوشیت زرتی مدل جدید نمیومد که خز شه واقعا نمیدونم این همه نمایشگری که رو گوشیا جا سازی شده غیر قابل بازیافتند خیلیاشون و در طبیعت حل نمیشن ابنارو چیکار میکنن؟

Milad.tech

منم از ترس سوختن برد g4 رو ردش کردم
البته فقط مشکلش برد نیست بلکه نمایشگرش هم burn in میشه و هم ممکنه قسمتی از نمایشگر قرمز بشه و بسوزه
حیف g4 با اون دوربین و نمایشگر عالی

milad.danesh

حالا اگه میخواست زودتر هم معرفی کنه باز تیتر میخورد متاسفانه گلکسی اس ۸ زودتر از موعد معرفی خواهد شد . خیلی هم بی معنیه این حرف که متاسفانه از زبان کسانیه که منتظر پرچمدارن . خب اگه زودتر هم معرفی میشد اونای که s7 دارن ناراحت میشدن . طرف میخاد طبف برنامه هر ساله ش پرچمدار بده بیرون این وسط نه خوشبختانه داره نه متاسفانه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش