حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماس تصویری به واتس اپ اضافه شد، دانلود کنید

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

بالاخره طبق پیش بینی ها قابلیت تماس تصویری به واتس اپ آمد.مکالمه تصویری رایگان قابلیت جدیدی است که فعلا در نسخه نهایی بتای واتساپ وجود دارد-تا زمانی که برنامه خود را به آخرین بتا آپدیت نکنید به این قابلیت دسترسی نخواهید داشت، ولی وجود این قابلیت در نسخه بتا نشان می دهد که به زودی شاهد اضافه شدن این قابلیت به برنامه اصلی نیز خواهیم بود.

whats-app-video-calling-5دسترسی به تماس تصویری در واتس اپ مشابه دسترسی به تماس صوتی است.در یک گفت و گو به دکمه تماس اشاره کنید تا دیالوگی ظاهر شود و از شما بپرسد که قصد تماس تصویری را دارید یا تماس صوتی ، تماس تصویری را انتخاب کنید و از تماس خود لذت ببرید.

این ادغام به خوبی صورت گرفته و حس خوبی را به شما خواهد داد مخصوصا که این دیالوگ با انیمیشنی جذاب به نمایش در می آید و همچنین از تماس اشتباه جلوگیری می کند. قابلیت تماس تصویری واتساپ قابلیتی بود که انتظار داشتیم به این برنامه اضافه شود چرا که قابلیت تماس صوتی در ماه های قبل سال ۲۰۱۵ به این برنامه اضافه شده بود.

whats-app-video-calling-4مسلما Skype و FaceTime (در iOS )رقیبان اصلی واتساپ در این حوزه هستند ، در حالی که ممکن است آخرین برنامه تماس تصویری گوگل(Duo) تهدید جدی برای واتس اپ نباشد.

هر دو طرف مکالمه باید برنامه خود را به آخرین بتا آپدیت کنند تا قابلیت مکالمه تصویری به درستی کار کند.اگر شما می خواهید این قابلیت را امتحان کنید باید برنامه خود را به نسخه بتای ۲٫۱۶٫۳۱۸ آپدیت کنید.

دانلود آپدیت واتس اپ با قابلیت مکالمه ویدیویی

اگر این به روزرسانی را انجام دادید، نظر خود را درباره کیفیت و سرعت آن با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARATTA

از من همین نسخه است ولی تماس تصویری نداره 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل