حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو معرفی رسمی شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi mi note 2): نمایشگر دولبه خمیده

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، شیائومی

شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi mi note 2) بالاخره پس از شایعات زیاد به صورت رسمی معرفی شد و شایعات جذاب درباره طراحی آن درست از آب درآمد. در این مطلب پیش از معرفی رسمی مشخصات با هم به تماشای ویدیو معرفی رسمی می نوت ۲ خواهیم نشست که مسلما جذابی بیشتری برای شما خواهد داشت، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

می نوت ۲ با نمایشگر دو لبه خمیده سوپرامولد رسما معرفی شده است. این دستگاه با طراحی نسبتا متقارن و نه دقیقا شبیه به نوت ۷ بلکه بیشتر شبیه به اس ۷ اج ارایه شده است. دوربین یک عدد در پشت است و البته برجستگی نیز ندارد. اجازه بدهید می نوت ۲ را از زبان شیاُومی بشناسیم:

[aparat id=”FT7UD”]

شباهت حسگر اثرانگشت نیز با نمونه های سامسونگی بیشتر از آن چیزی است که در نمونه های خود شیائومی دیده ایم. این حسگر با دکمه هوم یکپارچه است و این دکمه عرض بیشتری دارد و گوشه گرد تر دارد. به نظر می رسد که حاشیه مشکی تصویر در اطراف نمایشگر که در شایعات و رنگ سفید می بینید دیگر وجود نخواهد داشت که این واقعا از نظر بصری عالی است. دستگاه زیبایی است اینطور نیست؟ اخبار تکمیلی را به زودی در ترنجی خواهید خواهند، نظر شما درباره شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi mi note 2) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

شبیه نوت یا اج هست یا نه مهم نیست ،مهم اینه خیلی زیباس
البته من خودم امیدوارم بودم پشتش فلزی باشه و حسگر انگشت پشتش باشه ، البته سلیقه ای هست من به هیج عنوان گوشی شیشه ای دوست ندرام.

Milad.tech

قشنئه ولی زیادی s7 edge شده
اصلا خود edge s7

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)