حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خداحافظی مایکروسافت با اپلیکیشن Lumia Offers

آن طور که از پیام منتشر شده در کنار به روزرسانی نرم‌افزار Lumia Offers  برمی‌آید شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا کم‌کم فیتیله این نرم‌افزار را هم برای ویندوز ۱۰ موبایل پایین بکشد. از محتوای این نرم‌افزار می‌توان بو برد که مایکروسافت کمر سفت کرده تا نرم‌افزار Lumia Offers را کنار بگذارد آن هم با این هدف که ارتقاهای آن را با ویندوز استور ادغام کند.

مایکروسافت در پیام خود نوشته است:

«بنا داریم تا همه برنامه‌ها و ارتقاها را در ویندوز استور ادغام کنیم تا به این وسیله بر بهترین برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و سایر موارد نظارت داشته باشیم.»

lumia-offers-goodbye-screenshot2

چنین تصمیمی اولین بار از طرف بلاگ ایتالیایی به نام Aggiornamenti Lumia فاش و بعدها در دستگاه‌های متعدد نیز به شکل رسمی اعلام شد. همچنین ناگفته پیدا است که جست و جوی نرم‌افزار Lumia Offers در محدوده ویندوز استور دیگر هیچ نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

با این حال، کاربران می‌توانند برای دسترسی به فهرست ویندوز استور از لینک مستقیم استفاده ببرند اما نرم‌افزار Lumia Offers از پس برای دانلود ارایه نخواهد شد.

محض اطلاع کسانی که آشنایی ندارند باید گفت که نرم‌افزار Lumia Offers مسیر سابق مایکروسافت برای ارایه به روزرسانی‌های مخصوص کسانی بود که تازه گوشی لومیا خریده بودند و این افراد با این نرم‌افزار گوشی‌های خود را آپدیت می‌کردند.

با کنار رفتن نرم‌افزار Lumia Offers به نظر می‌رسد که مایکروسافت خیال دارد تا تعداد عرضه نرم‌افزارهای خود را در ویندوز استور کاهش دهد و این اتفاق و تصمیم خطرناک در نهایت به ضرر برند لومیا تمام خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowscentral.com/microsoft-says-goodbye-lumia-offers-app”]windowscentral[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار