حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نخستین ربات بازی‌های تلگرامی راه‌اندازی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

ربات‌ها هر روز شکل و رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرند و با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه‌های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، مدت‌ها است که ربات‌های تلگرام جزء جدایی ناپذیر این پیام‌رسان شده‌اند و توانسته‌اند با خدماتی که ارایه می‌دهند، محبوبیت خود را در میان کاربران افزایش دهند. در همین راستا نخستین ربات گیم‌های تلگرامی از سوی «موبازی»، اولین شبکه اجتماعی بازی‌های موبایلی ایران راه‌اندازی شده و در اختیار کاربران تلگرام قرار گرفته است.


علاقه‌مندان به بازی‌ها و سرگرمی‌های آنلاین می‌توانند از این پس با ربات موبازی در تلگرام به نشانی telegram.me/mobazibot بازی‌های مورد دلخواه خود را انجام دهند. این بات درحال حاضر شامل بازی محبوب ۲۰۴۸، پرنده بی‌دست و پا، هیزم‌شکن، پازل رنگ و بندباز است.

علاقه‌مندان می‌توانند در هر گروه تلگرامی که هستند، با هم‌گروهی خود بازی کرده یا با دعوت آنها به بازی با یکدیگر امتیازت خود را ثبت کرده، رقابت کنند و جایزه بگیرند. نکته جذاب بازی در بات‌های تلگرامی، نوع فناوری این بازی‌ها به صورت امتیاز محور است که باعث می‌شوند کاربران با چالشی جذاب روبه رو شوند و با دوستان خود در کسب رکورد بالا به رقابت بپردازند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....