حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت مکالمه ویدیویی واتس اپ در نسخه ویندوزفون به صورت آزمایشی تست شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

فیس بوک پس خرید سرویس هایی چون واتس اپ و اینستاگرام واقعا تغییرات زیادی در آنها انجام داده است به طوری که شاید اگر به عقب بازگردید این برنامه ها در نسخه قدیمی خیلی قدیمی، ساده و پیش پا افتاده به نظر برسند. واتس اپ پس از اضافه کردن قابلیت مکالمه صوتی حال این بار قابلیت مکالمه ویدئویی را اضافه خواهد نمود و جالب اینکه برای آزمایش این قابلیت، برخی از کاربران پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل انتخاب شده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر درباره ابن قابلیت بدانیم.

videollamadas-whatsapp

همانطور که کمابیش در اسکرین شات های به هم پیوسته بالا مشخص است در نسخه آزمایشی واتس اپ روی ویندوز ۱۰ موبایل با تپ کردن روی آیکون تماس، دو گزینه برای شما در دسترس خواهد بود، یکی تماس صوتی که قبلا هم وجود داشت و دیگری تماس ویدئویی! قابلیت جالبی که پیش از اتصال تماس وجود دارد این است که می توانید یکی از دوربین های عقب یا جلو را برای آغاز مکالمه استفاده کنید و البته می توانید صدا را قطع کنید، احتمالا این انتخاب ها باید در حین تماس نیز در دسترس باشد.

علاوه بر این موضوع در لیست تماس ها نیز کنار هر تماس ثبت شده، گزینه تماس صوتی یا تصویری وجود دارد. بدین ترتیب باید گفت قابلیتی که مدت ها منتظر آن بودیم بالاخره و به زودی روی واتس اپ هم ارائه خواهد شد. در حال حاضر سرویس هایی چند برای تماس ویدئویی بین پلتفرمی وجود دارد، مثل Google Dou یا imo یا اسکایپ و … . به نظر می رسد فیسبوک نیز دوست دارد واتس اپ، پیام رسان محبوب آن ها که بیشتر کاربر را در بین همه شبکه های پیام رسان دارد، از این قابلیت تهی نباشد.

نظر شما چیست؟ اگر کاربر ویندوز ۱۰ موبایل هستید واتس اپ خود را چک کنید و نظر خود را در ترنجی بنویسید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://onewindows.es/2016/10/whatsapp-beta-ya-permite-videollamadas-windows/”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mramir

اینجا هم ویندوزفون ۱۰ اوله 🙂 جون دیگه حالا اینستا هم قابلیت داده زودتر اون دوتایه دیگه! خیلی خوبه کم کم میاین سمن فون ۱۰ دست خودتون نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)