حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است نام گوشی جدید وان پلاس، ۳T باشد

هفته گذشته، گوشی مرموزی با نام مدل A3010 تاییدیه ۳C را دریافت کرد. به علت تشابهی که بین نام مدل این گوشی و وان پلاس ۳ (A3000) وجود داشت، حدسمان بر این شد که نام این گوشی ۳s خواهد بود. اما امروز مشخص شد که نام این گوشی ۳T خواهد بود. با ما در ادامه همراه باشید.

امروز، یکی از طراحان وان پلاس قصد ارسال مطلبی در Weibo را با گوشی به نام وان پلاس ۳T داشت. بر اساس شایعات پیشین، احتمالا گوشی جدید وان پلاس با مشخصات بهتری معرفی خواهد شد. اسنپدراگون ۸۲۱ محتمل‌ترین گزینه موجود برای تامین قدرت این دستگاه است.

انتظار زیادی در امر بهبود عملکرد نداریم اما پردازنده جدید مصرف کمتری خواهد داشت و بنابراین عملکرد باتری بهتری نیز خواهد شد. انتظار دیگر ما آپگرید قسمت نرم افزاری دستگاه است. این گوشی احتمالا با اندروید نوقا عرضه خواهد شد. برای مشخصات بیشتر بایستی مدتی نیز صبر کنیم.

شایعات گذشته بیانگر استفاده این گوشی از صفحه نمایش IPS بود اما کارل پی، موسس و مدیر عامل این شرکت تایید کرد که تمامی گوشی‌های آینده این شرکت از Optic AMOLEDی استفاده خواهند کرد که در وان پلاس ۳ استفاده شده است.

[button type=”link” link=”http://www.gizmochina.com/2016/10/21/rumored-oneplus-3s-may-oneplus-3t/-official_id86779-21174.php”]gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید