حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا ZTE Axon 7 Max در ۲۷ اکتبر (۶ آبان) معرفی خواهد شد

چندی پیش ZTE از nubia Z11 mini S پرده برداشت اما به نظر می‌رسد که این کمپانی چینی باز هم قصد معرفی گوشی جدیدی را در ماه میلادی جاری دارد. احتمالا گوشی جدید این کمپانی در ۲۷ اکتبر (۶ آبان) طی رویدادی معرفی خواهد شد. با ما در ادامه همراه باشید.

در مورد اینکه چه چیزی در این رویداد معرفی خواهد شد، چیزی گفته نشده است. تیزری که منتشر شده، بیانگر معرفی یک گوشی بزرگ در این رویداد است. احتمالا ZTE قصد دارد تا فبلتی را در این مراسم معرفی کند که احتمال می‌دهیم که این فبلت Axon 7 Max باشد. این گوشی قرار است جانشین Axon Maxی باشد که سال گذشته معرفی شد.

انتظار می‌رود که Axon 7 Max دارای مشخصات زیر باشد:

  • صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p
  • پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵
  • رم ۴ گیگابایتی
  • حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی
  • دوربین دوگانه با فوکوس لیزری و فلش دوگانه
  • اندروید نوقا
  • حسگر اثرانگشت

البته امکان دارد که در این رویداد چیزی کاملا متفاوت به جای Axon 7 Max معرفی شود. این گوشی هفته آینده در ۲۷ اکتبر معرفی خواهد شد.

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/zte_is_announcing_a_big_phone_on_october_27_probably_the_axon_7_max_-news-21203.php-body_id86832-official_id86779-21174.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
NashenasI

شاید اگر تیتر رو یکم با فونت بزرگتر بنویسید بهتر باشه، البته برچسب هاهم بیان زیر تیتر و فونتشون کوچکتر بشه هم هماهنگی بهتری داره.
اطلاعات پنل کاربری شاید هنگام سوایپ کردن هم بشه دیدشون و دسترسی داشته باشن بهتره.
بهرحال این خیلی بهتره قاب قدیمیه هست! اما بازهم جای کار داره.
مچکر از زحمات شما

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید