حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ اولین حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR 4 جهان را معرفی کرد

سامسونگ برای اولین بار در جهان رم ۸ گیگابایتی LPDDR 4 فشرده مخصوص موبایل‌ها را عرضه کرد. این حافظه‌ی رم از قرار گرفتن چهار رم با فناوری ۱۰ نانومتری در کنار یکدیگر تولیدشده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

این نسل از حافظه‌های کوتاه‌مدت ۸ گیگابایتی LPDDR 4 با سرعت ۴۲۶۶ مگابیت بر ثانیه عمل خواهد کرد؛ این سرعت دو برابر بیشتر از حافظه‌های رم کامپیوترهای خانگی است که ۲۱۳۳ مگابیت بر ثانیه سرعت دارند؛ این یعنی امکان انتقال بیش از ۳۴ گیگابایت بر ثانیه اطلاعات در یک حافظه‌ی عریض فراهم آمده است.

استفاده از فناوری ۱۰ نانومتری به سامسونگ امکان داده که ظرفیت این حافظه‌ی جدید را نسبت به نسل قبلی که با فناوری ۲۰ نانومتری تولیدشده بود دو برابر کرده و به ۸ گیگابایت افزایش دهد. این رم تنها ۱ میلی‌متر بلندی داشته و همچنین این امکان را دارد که با حافظه‌ی داخلی UFS و یا پردازنده تجمیع شده تا فضای کمتری را بر روی بورد اشغال کند.

انتظار می‌رود این حافظه‌ی پیشرفته ۸ گیگابایتی در آینده‌ی نزدیک بر روی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای قابل‌حمل استفاده شود.

 [button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/samsung_announces_industry_first_8gb_lpddr4_dram_package-blog-21195.php” size=”btn-medium”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

یا خدا یعنی اس ۸ میخاد پردازنده ۱۰ نانومتری و۸ گیگ رم داشته باشه مگه میشه مگه داریم !

ALiKiNG

چ خبره؟؟؟؟
مگه جنگه!؟!؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش