حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با کوچک‌ترین اسمارتفون جهان آشنا شوید: Vphone S۸

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، مطالب ترنجی، موبایل

اسمارتفون‌های زیادی هر ساله به بازار عرضه می‌شوند. البته باید گفت که اسمارتفون‌های جدید تفاوت‌های زیادی با گوشی‌های چند سال گذشته دارند. شرکت‌های تولید کننده گوشی موبایل نیز سعی دارند تا محصولاتی متفاوت را برای جلب توجه مردم تولید کنند. با ما در ادامه همراه باشید.

امروزه کاربران گوشی‌هایی با بدنه فلزی را بیشتر می‌پسندند. گوشی‌های بزرگ نیز ظرفداران زیادی دارند. در سال ۲۰۱۱، سامسونگ از گوشی پرده برداشت که صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی داشت که با عنوان گلکسی نوت از آن یاد می‌شد. اکثر گوشی‌های آن زمان اندازه‌ای کوچک‌تر از ۵ اینچ داشتند و به همین علت اندازه گلکسی نوت کمی عجیب به نظر می‌آمد. گلکسی نوت برگ برنده سامسونگ در آن زمان بود و توانست نظر بسیاری را نسبت به خود جلب کند. شاید به همین علت بود که اپل تصمیم گرفت که هر سال، نسخه پلاس آیفون‌های خود را با اندازه بزرگ‌تر معرفی کند. البته امروزه گوشی‌های ۶ اینچی نیز تولید می‌شوند که ۵٫۳ اینچ در قیاس با آنان اندازه نرمالی دارد.

samsung-galaxy-note-n7000_0

خب، سراغ بحث اصلی برویم. کوچک‌ترین اسمارتفون جهان با نام Vphone S۸ به تازگی معرفی شده است. این گوشی صفحه نمایش ۵۴. ۱ اینچی دارد که با اسمارتفون‌های مجهز به اندروید و آی او اس سازگار است. Vphone S۸ را نمی‌توان یک گوشی عادی نامید زیرا قد و قواره‌ای اندازه ساعت‌های هوشمند دارد. این گوشی می‌تواند همانند ساعت‌های هوشمند از طریق بلوتوث به اسمارتفون‌های دیگر متصل شود. با وجود این موارد، این دستگاه را باید یک گوشی در نظر گرفت!
vphone-s8_2

شما می‌توانید با این گوشی تماس بگیرید و پیامک بزنید. البته برخی از شبکه‌های اجتماعی نیز از قبل روی این گوشی نصب شده‌اند. همچنین این گوشی مجهز به نمایشگر ضربان قلب و چیب حرکتی نیز می‌باشد.

این گوشی از صفحه نمایش ۵۴. ۱ اینچی و شیشه ۲.۵ D بهره می‌برد. Vphone S۸ از فلز ساخته شده و کلید‌های خازنی نیز در زیر این گوشی دیده می‌شود. همچنین این گوشی مجهز به رادیو FM، بلوتوث نسخه  ۰. ۴ و یو اس بی‌ ۲.۰ است که در نوع خود جالب است. باتری با ظرفیت ۳۸۰ میلی آمپری نیز در این گوشی تعبیه شده است. شایان به ذکر است که این گوشی تنها ۳۰ گرم وزن دارد.

Vphone S۸ به زودی با قیمت ۳۰ دلار و در رنگ‌های نقره‌ای و سیاه عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر این گوشی را مشاهده کنید:

vphone-s8_1 vphone-s8_3 vphone-s8_4

[button type=”link” link=”http://www.androidheadlines.com/2016/10/meet-the-vphone-s8-worlds-smallest-touchscreen-smartphone.html-official_id86779-21174.php”]androidheadlines[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید