حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نینتندو از کنسول بازی جدید خود به نام نینتندو سوئیچ (Nintendo Switch) رونمایی کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، حتما بخوانید، کنسول بازی

سوپرایز شده‌اید نه؟! نینتندو پس از مدت‌ها سکوت، به صورت غیر منتظره‌ای از کنسول جدید خودش رونمایی کرد. این شرکت امروز اعلام کرد که کنسول بازی جدیدش که با نام NX شناخته می‌شد، امروز در ساعت ۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران رونمایی خواهد شد. حال این اتفاق به وقوع پیوسته و این کنسول بازی با نام نینتندو سوئیچ رونمایی شده است؛ اما دلیل این نامگذاری چیست؟ در ادامه با ترنجی همراه شوید.

نینتندو به نوعی عاشق انجام کارهای فوق‌العاده و تا حدی عجیب در کنسول‌های بازی خود است. اگر یادتان باشد، روزگاری بود که Wii با سنسورهای حرکتی‌اش در بازار کنسول‌های نسل هفتم غوقا کرده بود. اما با وجود موفقیت در نسل هفتم، نسل هشتم اصلا به خوبی پیش نرفت. WiiU یک ایده فوق العاده بود اما سخت افزار و پشتیبانی نه چندان خوب از آن باعث شد که این محصول از یادها برود و تمرکزها به روی کنسول‌های بازی سونی و مایکروسافت برود. حال نیندو با ایده جدیدش دوباره به میدان آمده تا بتواند بازار را به دست بگیرد. اجازه دهید که ویدئوی این محصول را مشاهده کنیم.

[aparat id=”YTHBm”]

همانطور که دیدید، این محصول اصلا شبیه به یک کنسول بازی معمول نیست، بلکه می‌توان گفت که همان ایده پشت WiiU وارد مرحله فوق العاده مهم‌تری شده است. همانطور که دیدید، بازیکن بر روی مبل خود نشسته و درحال بازی کردن نسخه جدید بازی Zelda می‌باشد؛ اما پس از آن، دو لبه دسته بازی را جدا کرده و آن را به لبه‌های بخش اصلی کنسول بازی متصل می‌کند، در اینجاست که شما با یک کنسول بازی قابل حمل روبرو می‌شوید. ایده WiiU کمی گنگ و گیج کننده بود اما نینتندو سوئیچ این ایده را به شکل بهتری بیان کرده است؛ یک کنسول که هم می‌تواند به عنوان سیستم خانگی استفاده شود و هم می‌توان آن را در در مکان‌های دیگر نیز استفاده کرد.

۲۲

کاربران همچنین می‌توانند به کمک پایه پشت دستگاه، نینتندو سوئیچ را به یک صفحه نمایش جمع و جور برای تماشای ویدئو تبدیل کنند که به نوعی شبیه به تبلت‌ها است. در نینتندو سوئیچ، شما می‌توانید درحالت پرتابل یا قابل حمل، بازی خود را با کیفیت بالا اجرا کرده و زمانی که به خانه رسیدید، با قرار دادن نینتندو سوئیچ بر روی داک مخصوص و آماده کردن دسته‌ها، به ادامه آن بازی بپردازید. همانطور که می‌دانید، هیچ چیز به لذت بازی کردن دو نفره نمی‌رسد و نینتندو نیز فکر اینجا را کرده است. به جای اتصال لبه‌های دسته به دستگاه، می‌توانید از نینتندو سوئیچ به عنوان صفحه نمایش استفاده کرده و دو دسته دیگر را برای بازی کردن به کار ببرید. اگر دوست شما هم یک نینتندو سوئیچ داشته باشد، کار ساده تر می‌شود؛ چراکه هر بازیکن، صفحه خود را در کنسول بازی خود مشاهده خواهد کرد.

۳۳

هنوز تاریخ عرضه و قیمت کلی دستگاه مشخص نشده اما احتمالا به زودی از این موارد مطلع خواهیم شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs