حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۷ هم خودش و هم یک خودرو را به آتش کشید!

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اخبار

بحث جالبی کلا پیش آمده است و گویا این عدد ۷ بر روی هر اسمارت‌فون قصد دارد آتش بازی کند! از شکست نوت ۷ در بازار که بگذریم، اکنون گوی رقابت و بازار گرمی به سمت دیگر میدان یعنی به دست اپل رسیده است تا بتواند هنرنمایی کند. البته همانطور که می‌دانید یک هنرنمایی داریم همانند سامسونگ و یک هنرنمایی داریم مانند تمام اسمارت‌فون‌های موفق دیگر که متاسفانه یا خوشبختانه این بار آیفون ۷ هم دچار هنرنمایی‌های سامسونگ شده است. در هر صورت خبر این که آیفون ۷ هم دچار حریق شده است اصلا خبر خوبی نخواهد بود. در ادامه همراه باشید.

بر اساس گزارش منتشر شده در وب سایت یاهو به نقل از فون‌آرنا، آقای Jones به تازگی آیفون ۷ خود را خریداری کرده است. این آیفون که کمتر از ۷ روز عمر دارد گویا پس از این که در ماشین قرار گرفته است و کمی گرما آن را اذیت کرده، منفجر شده و خسارت نه چندان جالبی را به خودرو وارد کرده است. البته خوشبختانه آقای Jones سریع باخبر شده و دودی که در حال انتشار بوده دستگاه را از خودرو دور کرده اما در هر صورت عامل اصلی انفجار در این حادثه آیفون ۷ تلقی خواهد شد.

تصاویر را با هم ببینیم:

iphone-7-catches-fire-burns-a-car-2

iphone-7-catches-fire-burns-a-car-3

iphone-7-catches-fire-burns-a-car

همانطوری که شاهد هستید نه از کابل و لوازم جانبی غیر اصل خبری است و نه از نحو غیر صحیح استفاده و یا جریان اشتباه برق ولی خب در هر صورت اپل این را موضوع را شنیده و گفته است که اتفاق افتاده در حال بررسی قرار گرفته تا پاسخی جامع برای آن پیدا کرد. البته عده‌ای می‌گویند این که گوشی در خودرو مانده و گرمای اطراف یا حتی نور مستقیم خورشید باعث داغی بیش از حد پشت دستگاه شده باشد، می‌تواند دلیلی برای این انفجار گفته شود.

با اولین حادثه نمی‌توان هیچ اضهار نظری داشت و باید منتظر باشیم که آیا دستگاه‌های بیشتری دچار این مشکل خواهند شد یا خیر! نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/iPhone-7-catches-fire-burns-a-car_id86828″]www.phonearena.com[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

به احتمال زیاد سامسونگ و اپل از یه تامین کننده باتری خریدن.

MH_R O Y A L

باتری گوشی که به دلیل اشکال کارخانه ای خودبخود و بدون دلیل منفجر میشه با باتری گوشی و لپتاپ که در معرض آفتاب قرار میگیره و خطر داغ کردن و آتش گرفتن باتری داره متفاوته.

HTC One

نو آوری جدید اپل و سامسونگ: قابلیت منفجر شدن.

BENI.chalton

اینم یکی از هزار مشکلی که تو ایفون هفت هست،سالی یه گوشی میزنه با اون همه ادعا اینم حال و روزشه،اینم چندمین انفجار از ایفون هفت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....