حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش ارزش سهام گوگل پس از انتشار بررسی های اولیه درباره پیکسل

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

تغییرات سهام شرکت ها معمولا ارتباط مستقیمی با عملکرد آنها در بازار و اذهان عمومی دارد، سهام گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت تا به حال فقط با ارایه مشترک دستگاه های نکسوسی با یکی از شرکای سخت افزاری خود به ارایه بهترین تجربه از سیستم عامل خود پرداخته بود. علاوه بر آن سعی می کرد تا با این ارایه ها دید صحیح تری به دیگر تولیدکننده ها هم بدهد. حال و پس از حضور گوگل در زمینه سخت افزاری و تولید کروم بوک پیکسل، تبلت پیکسل سی (Pixel c) این شرکت به صورت مستقل وارد زمینه موبایل شده است که این حضور با ارایه پیکسل و پیکسل ایکس ال تحقق پیدا کرده است. دیروز بررسی های اولیه مرجع مختلف درباره این دو دستگاه منتشر شدند که همراه با شما دو تا از آن ها را به صورت منتخب دیدیم. جمع بندی اکثر این بررسی ها بسیار خوب بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینم این بازخوردها روی سهام گوگل چقدر اثر داشته است.

پیکسل و پیکسل ایکس ال به توصیف یکی از بررسی کننده ها، دستگاه های عالی هستند که در تلاش اول گوگل، مقام اول را هم کسب می کنند! اکثر بررسی کننده های بزرگ که امتیازهای سختگیرانه ای به دستگاه ها می دهند به این دستگاه ها از ۱۰ امتیاز ۹ را داده اند و اگر با سیستم امتیازدهی آنها آشنا باشید می دانید که این یعنی پیکسل ها در درجه حتی عالی ظاهر شده اند.

این حضور خوب و بازخوردهای مثبت سبب شده است که سهام گوگل به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کند.

google

این حضور خوب و بازخوردهای مثبت سبب شده است که سهام گوگل به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کند. تصویر بالا افزایش سهام گوگل تنها ساعاتی پس از انتشار بررسی های اولیه درباره گوگل پیکسل نشان می دهد. پیکسل و پیکسل ایکس ال های خریداری شده از اپراتورها از فردا یعنی ۲۰ اکتبر ارایه خواهد شد و سفارشات ثبت شده در فروشگاه اینترنتی گوگل تا کمتر از یک هفته بعد ارسال می شوند.

سهام گوگل

در زمان انتشار این مطلب حتی پیشرفت سهام گوگل بیشتر هم شده است که در تصویر بالا شاهد آن هستید. نظر شما درباره پیکسل و پیکسل ایکس ال چیست؟ با قیمتی برابر قیمت آیفون ۷ یا گلکسی اس ۷ می ارزد؟ اگر پیکسل یا پیکسل ایکس ال را انتخاب می کنید چه دلیلی برای انتخاب خود دارید؟

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/googles_stock_price_soars_to_highest_price_ever_soon_after_first_wave_of_pixel_reviews-news-21161.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

این حضور خوب و بازخوردهای مثبت سیب شده است که سهام گوگل به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کند.
ترنجی سبب شده نه سیب شده درستش کنید
من که از پیکسل ها همچین انتظاری داشتم ، دم گوگل گوگولی

REZA

پیکسل ها گوشی های خیلی خوبین.افرین گوگل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)