حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) به احتمال قوی با دو دوربین و اسکنر عنبیه چشم ارایه می شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات بخشی جا نشدنی از اخبار فناوری شده اند و چند ماهی پیش از ارایه دستگاه بعدی شروع به انتشار می کنند. البته این پخش شدن شایعات همیشه هم غیر عمدی و ناهواسته نیست و برای محک زدن تاثیر برخی تصمیمات پیش از عرضه است. این بار شایعاتی درباره گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) پرچمدار بعدی سامسونگ که اسسفند ماه در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون معرفی خواهد شد منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بشتر درباره این دستگاه بدانیم.

گلکسی نوت ۷ با اسکنر عنبیه چشم ارایه شده بود، عموما این که ویژگی ای از سری نوت به اس و یا اس به نوت انتقال پیدا کند موضوع دور از ذهنی نیست، آن هم موضوعی به این اهمیت که سامسونگ روی آن مانور زیادی داد. مشخصا از نظر ما گلکسی اس ۸ با اسکنر عنبیه چشم ارایه می شود. این یکی از شایعاتی است که امروز پیرامون گلکسی اس ۸ منتشر شده است.

گلکسی اس ۸ مشخصا یک دوربین ارتقا یافته خواهد داشت و قابل حدس ترین ویژگی آن دو دوربینه بودن دستگاه است.

دومین شایعه درباره دوربین دوتایی است. این نیز مورد انتظار است چرا که اولا هیچ وقت دوربین از گلکسی نوت به اس بدون تغییر و پیشرفت منتقل نشده، بلکه همیشه برعکس این موضوع صادق بوده است. گلکسی اس ۸ مشخصا یک دوربین ارتقا یافته خواهد داشت و قابل حدس ترین ویژگی آن دو دوربینه بودن دستگاه است. این روزها رقیب اصلی سامسونگ یعنی اپل دستگاهی با دو دوربین در بازار دارد در حالی که این شرکت ندارد. شرکت های دیگر نیز از این فناوری استقبال کرده اند و البته ویژگی چیپست ها نشان می دهد که سال آینده سال دستگاه هایی با دوربین دوتایی است. پس اصلا بعید نیست که گلکسی اس ۸ نیز با دوربین دوتایی ارایه شود. حال اینکه چه قابلیت هایی را با این ماژول دوتایی ارایه خواهد کرد را باید صبر کرد و دید.

شایعات می گویند که تامین کننده های حسگر عنبیه چشم گلکسی اس ۸ نیز همان تولیدکننده های گلکسی نوت ۷ خواهند بود که البته اهمیت زیادی برای ما ندارد، بلکه پیشرفت دادن این فناوری و عملکرد بهتر در گلکسی اس ۸ نسبت به چیزی که در گلکسی نوت ۷ به صورت نصفه و نیمه دیدم است.

نظر شما چیست؟ گلکسی اس ۸ با این دو قابلیت یا بدون آن ها معرفی خواهد شد؟ چه قابلیت هایی را انتظار دارید؟

[button type=”link” link=”http://www.sammobile.com/2016/10/19/suppliers-increasingly-confident-about-the-galaxy-s8-featuring-an-iris-scanner-and-dual-camera/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)