حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سخت افزاری گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ (Galaxy J3 2017) لو رفت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی جی کم کم در حال آماده شدن برای پوست انداختن و به روز شدن برای سال ۲۰۱۷ هستند. در بین شایعات مشخصات سخت افزاری احتمالی گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ (Galaxy J3 2017) را می بینیم که در این مطلب می خواهیم با شما آن ها را مرور کنیم، پس با ترنجی همراه ما باشید.

samsung-galaxy-j3e-7717-009

سیستم عامل این دستگاه در حالی اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو است که کاربران منتظر ارایه آپدیت اندروید ۷ هستند!

مدل SM-j327p که برخی آن را گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ (Galaxy J3 2017) می نامند احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۴۳۰ شرکت کوالکام ارایه می شود. این چیست ۴ هسته ای و با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز در قلب این دستگاه می تپد. در کنار این چیپست حافظه ۲ گیگابایتی رم برای یک دستگاه در رده جی ۳ خیلی خوب به نظر می رسد. سیستم عامل این دستگاه در حالی اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو است که کاربران منتظر ارایه آپدیت اندروید ۷ هستند!

نمایشگر در همان اندازه ۵ اینچی باقی خواهد ماند و درباره رزلوشن فکر نمی کنیم چیزی بیشتر از HD در انتظار شما باشد. باتری در حدود همان نسل قبل و ۲۶۰۰ میلی آمپر است که با توجه به مشخصات می توان گفت که کافی است. هنوز درباره قیمت و زمان عرضه این دستگاه اطلاع دقیقی در دسترس نیست.

اما نکته ای که دوست داریم درباره این شایعه از نگاه ترنجی به آن اشاره کنیم، توجه به مدل دستگاه است. عموما سامسونگ برای نسل جدید دستگاه های یک خانواده رفم دوم را تغییر می دهد نه رقم آخر، به همین ما حدس می زنیم که SM-G327p می تواند مربوط به یک نسخه ویژه از گلکسی جی ۳ باشد نه نسخه سال ۲۰۱۷ آن. البته این فقط یک حدس بر اساس تجربه است و باید منتظر ماند و معرفی رسمی را پیگیری کرد. نظر شما چیست؟

حال این دستگاه گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ باشد یا نه، به نظر شما مشخصات خوبی برای یک دستگاه پایین رده اقتصادی دارد؟

[button type=”link” link=”http://www.sammobile.com/2016/10/19/galaxy-j3-2017-specs-revealed/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)